jakakaas mielipiteitä,työnmäärästä ja lastenhoidosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli,mun mies tekee ihan normaalia työtä,mutta mulla on osa-aikatyö.
mulla on ollut kotona lastenhoitaja silloin kun olen töissä niin ettei mies ole kotona,eli jotain 2xvko.
nyt mulla on mahdollisuus nostaa työtuntejani. aattelin itse että se 30h/vko ois hyvä määrä. tokihan se yli voi mennä,mutta ei siis alita tuota tuntimäärää viikossa. seuraavat tunnit ois 102h/3vko ja 111h/3vko
jos tekisin tuota 30h niin työpäiviä ois n.4vkoa kohden ja kun lapset siirtyy pväkotiin niin niille vähempi hoitopäiviä. olen tehnyt kumminkin sopimuksen tarhaan että ovat max 12pvä kuukaudessa hoidossa.

mites sinä,ottaisitko ison sopimuksen että saisit enempi rahaa vai painaisko sulla vaakakupissa enempi lastenhoitaminen itse? mun nuorin on vasta 2v.

en olisi töihin vielä edes mennyt jos ei se unelmien työpaikka ois tullut eteen. olen kyllä viihtynyt ja varmasti tulevaisuudessa voin nostaa tunteja enemmänkin. mies tienaa hyvin,mulla on muutenkin huonompi palkaa.

30-tuntia viikossa olisi ihan passeli työmäärä ja ehtisi olla lastenkin kanssa hyvin. Kai sun miehesikin osallistuu sitten lasten hoitoon ja hoidosta hakemiseen ja poisvientiin?