Jaksaisitteko elää tälläsessä suhteessa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
puhuin miehelle et haluun viimeinki monen kotonaolo vuoden jälkeen lähtee opiskelemaan itselle ammattia niin voi tsiisus mikä sota syttyi!!!On niin itsekäs,enkä ajattele perhettä ku haluan lähtee opiskelee.Mä luulin et saisin jtn tukia opiskeluun mut en kai sit saa ku mies on yrittäjä!Helpommin sujuis opiskelu rahallisestikin kun ei ois koskaan naimisiin menny:(Se ei tue yhtään mua niihin ammateihin mihin haluan vaan pitäs käydä joku koulu vaan mikä lähipaikkakunnalta löytyy..Mies kun käy reissussa niin sanoin et eikö se oo sama vaikka meki muutettas lasten kanssa koulun ajaks sinne pikkakunnalle missä koulu on,niin sillon se ois ero jne...jos oikeesti naimisissa oleva ihminen lähtee opiskelee niin katsotaanko siinä tosiaan puolison tulot ja niiden perusteella voi jäädä kaikki tuet saamatta...mites ku oon kuullu et yh-äitikin voi opiskella...en tiiä,on tää elämä joskus vaikiaa!!!!

Aikusopintotuessa taidetaan kattoa puolison tuet. Mitä kouluja sulla on alla, minkä ikänen oot?

Ja kyllä minäkin päästäisin helvetin valloilleen jos mies alkaisi ehdotella että hän lähtee opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja ottaa muksut mukaansa. Ja. Helvetissä. Ei. Ota.

Sulla on perhe nyt, kyllä sun ehkä pitäis vähän aatella sen perheen samalla paikkakunnalla pitämistä eikä pelkästään sitä omaa haaveammattias.

:hug: tsemppiä... kyllä on puolisos aika epäreilu nyt, ei voi muuta todeta.
Pitäähän sun saada opiskella ja tehdä vaikka töitä jos niin haluat.. Puolisoiden tulot vaikuttaa aina kaikkeen, ikävä kyllä :| joten ei olis oppisopimus ehkä parempi?

Yhteistyössä