Aamulla kävin jo töissä klo 6.45-10.15 ja jos vielä tunnin tekisin, ni voisin huomenna lähteä töistä puolilta päivin kotio. Toisaalta ei jaksais, mut toisaalta se ei ois ku kahden pohjallisparin suunnittelu ja sit se ois siinä... mies läks hakemaan kaverin grilliltä herkkuja ni täs kerkeis alottamaan suunnittelut sillä välin...mut toisaalta tekis vaan mieli kömpiä sohvalle peiton alle odottelemaan miestä ja herkkuja...