jalat raskauden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaahterapuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaahterapuu

Vieras
En nyt tiiä minne osioon tää mun kysymys olis paras laittaa mutta sellasta mietin että palautuuko jalat enää entiselleen? Raskauden aikana turpos ja piti ostaa isompia kenkiä kun vanhat ei mahtunu jalkaan. Nyt synnytyksestä on 7 viikkoa eikä vanhat kengät vieläkään mahdu :/ Niin ja aikaisempien raskauksien jälkeen ei moista ongelmaa ole mulla ollut, vasta tämän neljännen jälkeen...

Ei kai tähänkään muu auta kuin aika mutta harmittaa kyllä vietävästi jos monet kengät menee nyt vaihtoon... jos jollakin olisi vastaavanlaista kokemusta jalan "leviämisestä" niin olis kiva kuulla siitä :wave: <br><br>

Mulla jäi kans kengät pieniks, nyt on kulunu synnytyksestä reilu 4kk.
Siis muuten ihan sopivat, mut varpaat on ihan kärjessä ja sit on varpaat tosi kipeinä! :/
Ja sit kans kävi niin, et sormet oli jo ihan tavallisen kokoset, mut noi nivelet oli niin paljo kasvanu ettei sormukset menny ees takas sormiin... Isonnutin just sormukseni.
Ja oon kuullu monta joille on käyny samoin,et "luut on kasvanu raskauden aikana..."

mulla kasvoi jalka raskaana ollessa kahdella koolla. useimmat vanhat kengät kyllä menee jalkaan mutta oon huomannut että kun ennen raskautta ostin kokoa 37/38, joudun nyt aina ostamaan kokoa 40.

Mulla kans "kasvoi" jalat raskauksien jälkeen, joita takana kaks. Aikasemmin kengänkoko 39, esikoisen jälkeen 40 ja nyt 40-41. Ekan raskauden jälkeen jouduin suurennuttamaan sormuksetkin, ne onneks menee yhä ettei tarvinnu enempää suurennuttaa. Tuo kenkien uusiminenkin kävi ihan tarpeeks kukkarolle...

Yhteistyössä