Jalka pongari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta on kivaa, kun kesä-äijät polvistuvat ympärilleni ja runkkaavat lastinsa lakatuille varpaankynsilleni. Välissä on sukkahousut, mutta se ei haittaa.

Minä kiihotun kovin, saadessani jatkaa kesäpäiväistä promenadiani kullien mahlat nilkoissani, OI Olen itse origami!

Pidän siitä kun miehet tuijottaa lakattuja varpaankynsiä ja vieläkun hiukan flirttaa niillä ja jos on vielä erikoista väriä kynsissä niin sitä tullaan kehuun .Itse olen lakannut varpaankynnet monesti miesten nähden niin sepä saa vasta värinää puntteihin eli kiihoittaa varmasti kovasti miehiä se näky.

Minun katseeni kiinnittyy ensin kauniisiin sääriin/varpaisiin. Minusta on seksikkäintä jos jalassa on ohuet kiiltäväpintaiset sukat, lakatut varpaankynnet ja jalassa avokkaat siinä yhdistelmä joka on pistää pään kääntymään.

Kyl naisetkin varpaista pitää. Istuin ravintolassa yhden muijan kans ja meillä oli jalkapelii pöydän alla. muija otti kiinni jalastani ja ohjasi isovarpaani tussulleen ja alkoi liikutella varvastani tussullaa ei mennyt kauan kun hän laukesi . muija sai kyl sit yöllä mutakin kun varvasta

Se on varsin jännittävää jos asian huomaa, miten voi leikitellä varpailla ja katsella kun miehen katse seuraa jokaista liikettä.
Ja ah miten ihanaa kun joku ottaa varpaani suuhunsa, nuolee, hieman puree, suutelee...nam.

Ainahan se niin hyvää tekisi.
Ja sitten kun tuntee tuollaisen jalka pongarin paremmin niin on tosi kivaa kiusata joko sukilla verhoilluilla varpailla taikka paljailla.
Laittaa varpaat jalkojen väliin ja hellästi hieroa... tulos on mahtava ;-))

Hmm, kyllä niitä sitten kelpaisi suudella ja nuoleskella ja pikkuisen näykkiäkkin kun eilen olet lakannutkin ne vielä =) kyllä palvoisin sun varpaita ja jalkoja jos saisin vaan mahdollisuuden ;)

Olen aina tykännyt naisten paljaista jaloista ja varpaista. Parhaimmillaan ne ovat hyvin hoidettuina ja jos muutenkin nainen on huoliteltu ja tyylikäs. Kesä on varsin hauskaa aikaa. Aina kun hyvän näköinen nainen käyttää kenkiä ilman sukkia tulee mieleen, että miltähän hän näyttäisi paljain jaloin ja milloinkahan hän seuraavan kerran kengät riisuu. Onneksi ne joilla ei ole sukkia näyttävät riisuvat kengät usein... ;-) Töissä ja erilaisissa bileissä näitä paljasjalkoja on mahtava katsella. Samoin vaikkapa junassa tai lentokoneessa.