Jalka pongari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Himpun verran olet nuori poikanen ;-)) ...
Niin, olisi mielenkiintoista tietää vaikka kaikki??!!! *kikatusta*
Mutta jos pysytään asialinjalla, niin mikä vapraissa kiehtoo? Millaiset on sinusta kiihottavat varpaat, muoto, koko, kynsien väri? Vai onko väliä?

No en nyt enää niin nuorikaan, mutta ehkä nuorekas. Sellainen sopusuhtainen jalkaholvi on aika nätti. Sirot varpaat on plussa. Lakkaa voi olla tai sitten ei. Ehkä se, että millaiseen kokonaisuuteen nuo jalat liittyy, merkaa myös. Farkut ja paljaat jalat on mm. aika nätti yhdistelmä...

Kyllä ainakin mun kesävarpaita saa katsella ihan mielellään. En siitä valitettavasti itse saa mitään imartelua kummempia ""kiksejä"", mutta jos joku mies saa, niin hyvä homma! Oli ilo olla iloksi!!

No Moikka Pirkko =) mitäs tänään olin sun kauniissa jaloissa? olisko ollut tänään mahdollista että olisin saanut suudella paljaita varpaitasi ;) niin mä olen tälläinen 190/90 merensiniset silmät ja vaaleat hiukset. laittele mailia jos haluat jutella lisää!? mua ainakin kiinnostais todella paljon jutella sun kanssa lisää sun varpaista ja jaloista ynnä muusta kivasta..

Hei Foot Fetish.
No tätä aamua kannatti odottaa ;-))
Ehkäpä hurmaat mut sun kauniilla silmillä ja otat jalkani käteesi suudeltavaksi. Jokainen varvas yksitellen hellään käsittelyyn...
Raamit sulla on ainakin ihan kohdallaan, oot ehkä hieman hoikka.
Olisi todella mukava jatkaa juttua, mutta loma painaa päälle ja pe lähden tavoittamattomiin kuukaudeksi. Ehkä sitten katsellaan uudestaan mikä on tilanne?

Moikka, hmm vosin luoda silmilläni syvän katseen ensin silmiisi jonka jälkeen katseeni valuisi vartaloasi alas päin, aivan varpaisiin asti. pelkkä ajatus että saisin nuolla ja imeä niitä tekee mut aivan villiksi. ei malta olla kysymättä että mitä tänään sulla on jalassa?laitoin sulle myös viesti toiseen paikkaan arvaat kyllä =) odottavin terveisin Foot Fetish

Hei ihana ;-))
nyt on jalassa nailonit, hame ja mustat korkokengät...varpaat ihan piilossa.
Sen katseen mä tahtoisin nähdä, tuskin malttaisin odottaa huulia varpaille..

Sinä se vasta ihana olet Pirkko!
Haluaisin ensin suudella ja maistaa varpaitasi nailoneiden läpi, ja sitten ai ihanuutta aivan paljaita varpaitasi... tärisisin varmaan himosta!!!