V
vierailija
Vieras
Veikkauksia finaalipariksi? Mä sanon ja toivon: Espanja-Englanti. Ainakin Espanja menee jatkoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä toivon finaalivastukseksi. Ranska-argentiina. Kaks maaliilottelu jengiä. Espania on pelannut niin tylsää peliä etten todellakaan halua nähä paskaa vätys peliä finaalissa. Viime finaalissa mbabbe iski hattutempun ja argentiina sai myös kolme. Espania nyhjää yhen maalinvoittoja ja englanti taas ei ole ansainnut paikkaansa mut nyt täysin tuurilla mukana enään. Mut ranskaa täällä kannatetaan nyt. Viva la france les gooooooooooöVeikkauksia finaalipariksi? Mä sanon ja toivon: Espanja-Englanti. Ainakin Espanja menee jatkoon.
Koeta nyt jo päästä asian yli.Mutta vaikka sorloth on historian tyhmin fudisoelaaja mutä koskaan nähty niin ei lapsia pidä uhkailla tapoilla. Jos olisin norjalainen en ikinä haluaisi nähdä mitään sorlothiin liittyvää. Miten voi olla niin saatanan tyhmä ettei syöttänyt haalandille joka olisi tehnyt varmasti ilman et maalivahdilla ois ollu mahdollisuutta. Vittu oispa norja tuolla se olis vitun kova ihastuin peliin mitä sit esitti kun löysi munat juoma tauon jälkeen. Sorloth sut karjoitetaan sentinelien saarelle ja todista et pärjäät saat kirkkaita helmiä matkaasi onhan sunkin helmi kiin vutuk fiksu
Nojoo mut jostain syystä nakertaa ois ollu kanis norjq näis peleis hirvee paska tuomariKoeta nyt jo päästä asian yli.
Norjalaisetkin, ne fiksummat, ovat.
Nyt pelataan Ranska - Espanja peliä.