Sit vähän espania-argentiina peliin. Mut siis joo ei espaniaa vastaan mitään mut ainakun mä oon nähnyt niiden pelaavan helvetin tylsästi ja mä en jaksa sitä kattoo uuvuttavaa paskaa ja hyvä jos ne tolla pelillä voittaa mut itteä ei tyydytä tykkään hurlumhei tunne pelistä mitä taas argentiina enempi esittää ja on ollut ainakin sitä luovuutta ollut ja nyt nähnyt messin peliä niin kikkailee ja pujottelee jengiä hienoa ollu nähä sen peliä ja ainiin sen keskitykset on ollut to hienoi. Ja toi 39vuotiaana. Aivan ansaitusti sitkeä joukkoen on finaalissa ja toivon argentiinan voittoa sen kauneuden takia. En halua robotti espanian voittavan. Muistupa mieleen et real madridissa oli pomon mielestä voitettava isomaalisesti ja kauniisti tai valmentaja sai potkut vaikka oli tuonnut mestaruuden. Mut itekin ton idean kannalla. Surkeimmat jengit nyhjää nolla nollaa eikä uskalla tehä virheitä toivottavasti ei lähetä kyttään vaan lähetään heti satalasissa tekeen maalia. Mut joo englannin fanien pitäisi laulaa tuchelista u get sacked in the morning laulua kunnes eroaa. Jos suomi ei saa pepeä niin sit englanti. Mut ne on nyt ikuisuuden pelannu oelokasta jalkapalloa nytkin niin lähellä mut se peikko häviämisestä nosti taas päätään. Mut jes huomenna espania-argentiina. Ja toivottavasti elisa saa korjattua vian et pronssi pelinäkyy nyt ollu kanavat pimeinä. Elisa on kyl aika hasardi firma eka ei näkynyt kanavat kuukausiin ja sit heti perään tällänen pimennys