Jälkiehkäisy pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Voi helkkarin helkkari.
Tää niin tavallinen tarina taas, mutta kun se osuu omalle kohdalle, niin ei paljon naurata. Eli kortsu lähti pois paikoiltaan ja hain noin 12 tunnin päästä jälkiehkäisyn. Aikaa tästä on on nyt kolme viikkoa ja tiedän että "onnettomuus" sattui ovulaation aikaan. Ohjeissa on, että jos menkat ei ala kolmen viikon päästä pillerin ottamisesta, niin pitäisi tehdä raskaustesti.

Menkkaoireita on kovin, mutta ei ne vaan ala. Nyt on kauhea pelko siitä, että olen raskaana. Mies on menossa vasektomiaan ja meillä on 3 lasta ja lapsiluku todellakin täynnä.

Mites muilla? Onko jälkiehkäisy siirtänyt menkkoja miten? Ja onkohan se pilleri kuinka luotettava? Kun netistä lukee juttuja, niin tuntuu että joka toinen on tullut sen otosta huolimatta raskaaksi...mikähän on totuus?

En vaan uskalla tehdä koko testiä. Jos olen raskaana, niin en todella tiedä mitä teen...

olisko vaan stressin takia.. mulla ei ainakaan alkanut menkat kun jännitin sitä ja odotin et nyt niiden pitäis alkaa.. alkoi yleensä heti samana päivänä kun olin tehnyt nega testin. tee ittelles palvelus käy ostaa testi kun voit ja pääset mielenrauhaan :)
ja se että et tee sitä testiä ei poista sitä raskaus mahdollisuutta eikä poista todellisuutta!

olisko vaan stressin takia.. mulla ei ainakaan alkanut menkat kun jännitin sitä ja odotin et nyt niiden pitäis alkaa.. alkoi yleensä heti samana päivänä kun olin tehnyt nega testin. tee ittelles palvelus käy ostaa testi kun voit ja pääset mielenrauhaan :)
ja se että et tee sitä testiä ei poista sitä raskaus mahdollisuutta eikä poista todellisuutta!

Olet ihan oikeassa tuon testin suhteen :D. Mut kun mä en uskalla. Maanantaina haen, jos ne ne ei ala.

Ei ole kertaakaan pettänyt vaikka viimeksi olin täysin varma että nyt tulin raskaaksi kun oli muka oireitakin. Tein sit lopulta testin joka näytti negaa ja lopulta ne menkatkin alkoi.

no minä otin 13-14h päästä ehkäisyn pettämisestä jälkiehkäisyn. tais vaan sattua vähän liiankin hyvä ajoitus, kun pari viikkoa myöhemmin plussasin. Nyt tuo meidän je-vauva on jo reilu 5v.

Eihän niillä siittiöillä mene kovin kauaa uida sinne munasolun luo jos se on jo siellä odottamassa.. Eikä jälkiehkäisy auta jo alkaneeseen raskauteen..

Hehee, pakko on vielä kommata, että mullakin aikoinaan, olin juuri eronnut ja yhden yön suhteessa onnistuttiin saamaan kumi puhki... Noo, siitä sitten jepsuja hakemaan, ja otinkin, n. 10 tuntia yhdynnästä, mutta tuossa tuo neiti, 7,5v nyt iltapalalla istuu.. Että ei ne aina iha kutiaan pidä!

Mutta, pitää vielä sanoa, että ei kyllä kaduta yhtään, vaikka alkuun pelottikin vähän, kun tiesin että yksin sen lapsen saan, mitään suhdetta ei ole eikä tule.. Mutta niin on maailman ihanin ekaluokkalainen, että päivittäin muistan onneani kiittää...

Yhteistyössä