jälkiehkäisystä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lailaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lailaa

Vieras
kertokaas kokemuksia jotka olette joutuneet käyttämään jälkiehkäisyä, millainen olo noista lääkkeistä tulee, ehkäisikö raskauden ja kuinka pian otitte yhdynnän jälkeen?

Joskus reilu 10 vuotta sitten olen varuilta ottanut. Ei tullut mitään oireita. Ja raskaaksikaan en tullut... tosin en ollut ihan varma että olisko niitä pillereitä tarvittukkaan, mutta tulipahan varuilta otettua.

ku mietin sellaista että voinko käyttää ollenkaan ku e-pillereistä saan niiden sisältämän hormonin takia hirveitä oireita, että uskallanko edes ottaa näitä..

Kerran olen joutunut ottamaan ja tuli huimausta ja oli etova olo,toki mulla tekee muutenkin hormonaaliset jalkasärkyjä,joten niitä oli sitten taas pillerin ottamisen jälkeen muutamia päiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulle ei tullut outo olo, mutta kaksi viikkoa käyttäydyin kuin Tony Halme. En tietenkään itse huomannut sitä, kuin jälkikäteen.

ai toikkaroit kännissä ja hakkasit ihmisiä? :o pelottavaa...

Joskus parikymppisenä kerran jouduin ottamaan n. päivän jälkeen yhdynnästä ja kauheet olot tuli! Oksensin suunnilleen 12h putkeen ja makasin lattialla kun kramppeja tuli jne. Raskaaksi en siis tullut kuitenkaan. Lisäksi siitä seuraavat menkat oli älyttömän kivuliaat ja runsaat. Onneksi ei oo sen jälkeen tarvinnu ottaa ja toivottavasti ei tarvitsekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulle ei tullut outo olo, mutta kaksi viikkoa käyttäydyin kuin Tony Halme. En tietenkään itse huomannut sitä, kuin jälkikäteen.

ai toikkaroit kännissä ja hakkasit ihmisiä? :o pelottavaa...

No en kännissä, mutta muuten olin kyl tosi kärttynen ja jopa löin. Ei se tietty hormoonin piikkiin voi kokonaan mennä, mut kuvaa sitä, miten lyhyt pinna oli sillon. Jälkikäteen ihmettelin, et miten olin ollut niin seko.

Joitain vuosia sitten otin sen pillerin ja tulin raskaaksi vaikka heti seuraavana aamuna otin. Tehtiin sitten abortti, lääkärikin sanoi että se on semmoinen hormoniannos , ettei voi sanoa etteikö vaikuttaisi sikiöön.

Yhteistyössä