Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Siis tuon ampujan vanhemmatkin jos ovat poliisin suojeluun joutuneet....vaikka eivät varmaan mitään erityisen väärää olekaan tehneet.
Santavuori sanoi, että suhteellisesti ajateltuna suomalaiset ovat aina olleet erityisen väkivaltaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä84 harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Siis tuon ampujan vanhemmatkin jos ovat poliisin suojeluun joutuneet....vaikka eivät varmaan mitään erityisen väärää olekaan tehneet.
Santavuori sanoi, että suhteellisesti ajateltuna suomalaiset ovat aina olleet erityisen väkivaltaisia.
Näin se varmasti on... onhan Suomessa tilastoissa olevia (paljonko on luvattomia...) aseitakin yli miljoona, aika paljon asukaslukuun suhteutettuna... Tilastollisesti enemmän vain venäjällä ja jemenissä...