Jälkivuodon kestosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elina

Jäsen
11.06.2004
268
1
16
Kuinka kauan teillä on kestänyt jälkivuoto synnytyksen jälkeen? Ja missä vaiheessa alkanut väheneen? Itse oon synnyttäny 10pv sitte ja vielä on vuotoa. Päivän aikana ei oikein vuoda mut sit taas klo 16-22 ajan vuotaa. Yöstä selvii suht helpolla.

Jos nyt oikein muistan niin minulla kesti neljä viikkoa (synnytksestä 1 v 1 kk ja näin nopeasti unohtaa). Vuoto kyllä alkoi viikko synnytyksen jälkeen vähenemään selvästi ja pari viimeistä viikkoa selvisin ihan vaan pikkuhousunsuojilla.

Voi pee.... Toivottavasti tää loppuu ennen ristiäisiä kuitennii...... On se vaan jännä kun iltapäivällä ja illalla vuotaa mut aamuisin ei oikeestaa ollenkaa niin kerkee jo hymyillä et nytkö se loppuu :ashamed: Toiveajattelua joka kerta. No, ei auta kuin kestää. Ohan mulla iiiiiihana pikkupalkinto sylissä tästä kaikesta :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 11:34 satu kirjoitti:
Kesti kaksi viikkoa ja väheni heti ekan viikon jälkeen siten, että pärjäsi pelkillä pikkuhousunsuojilla. Suotta hamstrasin yösiteitä. :whistle:

Samoin, piti sitten hakea kaupasta normisiteitä kun yösiteet oli ihan turhan isoja. Synnytyksen jälkeen ne sairaalan tumput oli ihan ok, tuli vuotoa kuitenkin mutta ei mitenkään tulvimalla, sen verran mitä joskus on kuukautisten aikanakin tullut. Kotiin tullessa huomasin että normisiteet riittää ja melkein menis jo pikkuhousun suojillakin ainakin välillä mutta välillä tulee sen verran että normiside on ihan hyvä olla ettei tule ohivuotoja. Mutta tosi vähän on vuotoa enää, olin varautunut tulvaan :D

Yhteistyössä