Jälkivuodosta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Mulle tehtiin sektio lähes kuusi viikkoa sitten. Jälkivuoto kesti noin nelisen viikkoa, niukkana. Sen jälkeen on joskus tullut vaaleanpunasta, tosi niukkaa vuotoa pyyhkiessä.
Mutta eilen alkoi vuotamaan hieman enempi, tummanpunasta vuotoa. Olen ihan ulalla, että onko tää nyt joku jälkivuodon jälkivuoto vai alkoko mulla muka jo menkat vaikka vauva on täysimetyksellä? =O

Voi ihan hyvin olla menkat. Mulla alko 7vk synnytyksestä, ja täysimetin. Eikä takuulla ollut edes 4 tunnin välejä, joiden pitäis ola "edellytys" menkkojen alkamiselle.

Mulla alkoi "menkat", siis tuli jotain vuotoa n 3 päivää, kierto oli jotain 3 viikkoa. Muutama kierto meni niin, sitten loppuivat kunnes vauva oli jo yli 1v. Arvelisin, että anovulatorisia menkkoja eli tuskin munasoluja irtoaa, mutta menkat tulee. Joillekinhan tulee menkat raskausaikanakin :D

Ok, kiitos vastauksista. Vuodon mukana tuli lievää menkkajomotustakin, joten kai se on uskottava että kuukautisista on kyse.
Tää on vaan jotenkin niin hassua kun raskaus sai alkunsa hormonihoidoilla, sillä mulla puuttui kuukautiset lähes kokonaan :D

Yhteistyössä