Jälkivuodosta (?) kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuota noin...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuota noin...

Vieras
Synnytyksestä on melkein kuusi viikkoa. Jälkivuotoa kesti reilut 2vko. Sen jälkeen on satunnaisesti tiputellut, oletan sen johtuvan kohdunsuulla olevasta polyypista, alkuraskauden vastaavansorttinen vuoto johtui siitä. Eilen alkoi taas reippaampi vuoto, kun rehkin koko päivän. Tänään jatkuu sekä uurastus että vuoto. Voiko kohdun haavapinta ottaa itseensä vielä näin pitkän ajan päästä??

Vaihtoehto B on ärtynyt polyyppi. Mooniksiin en usko, esikoisen jälkeen ekat menkat tulivat vasta 10kk päästä.

Lähinnä siksi kyselen, että merkkaako jotain, jos kyse on istukkahaavan vuotamisesta? Jälkitarkastus on vasta tulevalla viikolla. Voikohan siellä nähdä, mistä vuoto johtuu vai jääkö arvattavaksi? Ällöä mennä, mutta en mä mahdollisen vuodon takia ainakaan aikaa peru.

mulla oli just tummosta tiputtelua pari kuukautta synnytyksen jälkeen ja aina reippaampi liikunta sitten teki sen että valu kunnolla.. lopulta sitten loppui itsekseen. jälkitarkastuksessa katsotaan kohdun koko ja aristavuus eli onko viitettä tulehduksesta, joka pitkittäisi vuotoa. en usko että polyyppivuoto äityisi liikunnasta vaan luulen että tuo sinun tiputteluvuotosi on jälkivuotoa vielä.

Mä olen pähkinöinyt tässä noita eri vaihtoehtoja, kiitos avusta! Esikoisen jälkeen jälkivuotoa piisasi 8 viikkoa, joten ihmettelin, kun tällä kertaa se ensin loppui kuin veitsellä leikaten 2vko jälkeen hetkeksi ja sitten alkoi satunnaistiuputtelu.

Hölmöintä oli, että terkka lykkäsi mulle minipillerit kouraan saatesanoin, ettei jälkivuodon loppumista tarvitse odottaa ja että ne pilleritkin voisivat aiheuttaa tiputtelua. En ole syönyt ainoatakaan, kun enhän mä saisi millään tietää, onko vika pillereissä vai missä. Saati, että tässä vielä seksiä harrastaisi, ennen kuin vuoto loppuu.

Yhteistyössä