Jälkivuodosta, onko normaalia, että ensin lähes tulkoon loppuu ja sitten alkaa taas vuotamaan kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Synnytyksestä tulee maanantaina 2 viikkoa ja jälkivuoto oli jo viikolla todella vähäistä ja väriltään lähes väritöntä, mutta eilen taas alkoi vuotamaan enempi ja ihan kirkkaanpunaista ja tänään on vuotanut ihan kunnolla, ei nyt kuitenkaan lorisemalla.
Olen tässä eilen ja tänään liikkunut enempi ja kantanut tuota vauvaa turvakaukalossa ja nostellut tuota isompaa poikaa, elikkä tehnyt enempi kaikenlaista raskaampaa.

Mitään kipuja ei ole mahassa, ainoastaan tuota epparihaavaa on vähän jomotellut nyt illalla, mutta otin siihen nyt ekat särkylääkkeet tänään.

Kuulostaa tutulta. Lasken omalta kohdalta jälkivuodoksi molemmilta kerroilta sen suunnilleen yhtäjaksoisen mutta aalloittain menneen vuodon noin 4vk ajalta, sen jälkeen on ollut viikon tauko ja alkaneet ekat menkat. Muistan että luulin välissä että loppui jo, mutta ei kuitenkaan.

Kaikenlainen rasitushan vaikuttaa menkoissakin vuodon määrään tosi paljon, miksei jälkivuodossakin.

ja mulla sit taas olikin jäänyt istukan hippu kohtuun. Löyty ultralla ja kavintaan jouduin. Ja lääkkeet vuodon loppumiseen sain. Ja synnytyksen jälkeen istukan piti olla ehjä...

Mulla kesti jälkivuoto 12 viikkoa, joten... Välillä saattoi olla pari kuivaa päivää, kunnes taas vuosi reippaammin. Jälkitarkastuksessakin vielä oli vuotoa, mutta oli kuulemma normaalia.

Yhteistyössä