Jälkivuoto ja kivut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hannele

Vieras
Perjantaina otin cytotecit.. Vuoto alkoi hyvin ja kivut oli helvetilliset.
Kunnolla vuoti sen perjantain ja lauantaina enää normaalia jälkivuotoa.
Kuinka kauan nää kivut kestää?
Tavis burana/ibumax ei auta kipuihin, vaan sattuu siltikin! Oon siis vetäny Panacodia perjantaista asti ja maximi annoksilla, että pystyy oleen. Pää siis on vähän koko ajan sekasin. Koskaan ennen Panacod ei oo tehny mulle tällästä, et heittäis pään sekasin, nyt siis ekoja kiertoja.
Tänään tuli taas olo, että oksennan, kun sattu alamahaan niin paljon.
Kiva tässä sitten yrittää hoitaa samalla esikoista, kun mies on töissä.
Huoh!

Hyytymiä on tullut kyllä, isompia tuli jo perjantaina. Ja pienempiä sen jälkeenkin.
Eli ei voi tietää kauanko joudun näissä kivuissa pyöriskeleen?? :(
Harmittaa vaan esikon puolesta, kun äiti on koko ajan pää sekasin, ja jos ei ole, niin sitten potee kipujaan ja ei pysty tekeen mitään.

Pakko oli taas Panacodia ottaa, kun alko kipu nousee liian korkeelle. En mä voi koko päivää sängyssäkään maata, esikko siinä ihmettelis jo et mikä äitillä on.
Ei tää kyllä kivaa ole! Sattuu, sattuu, sattuu. Ahdistavaa... Itkettää, kun sattuu...

Alkuperäinen kirjoittaja entajuu:
Siis onks tää nyt joku raskaudenkeskeytys? Cytotecilla eikös käynnistetä synnytys? Kannattas mennä lekurii.

Keskeytynyt keskenmeno.

Perjantaina siis otin cytotecit. Vuoto alko n. 4h ekojen cytotecien jälkeen. Kivut helvetilliset ja vuoto ihan reilua!
Lauantaina normaali määrä vuotoa ja siitä eteenpäin. Mahakivut vaan on tallella... :(

Mä pohdiskelen vähän samaa. Lauantaina sain cytoteciä. Se päivä ja eilinen meni suht lievillä kivuilla. Nyt sitten tänään alamahaa pakottaa siihen malliin että mietin että josko lähtisi näytille. :/ Tai ainakin soittaisi osastolla.

Ainakin torstaina kun lääkärissä kävin niin näytti et kaikki ok, ja perjantaina sit suunnitellusti otin cytotecit.
Muniksien kohdalle kyllä jomottelee välillä aika kipeestikkin. Melkeinpä samanlailla kun oviksessa.

Voiko näihin kipuihin vaikuttaa, kun lauantai iltana laitoin ehkäisyrenkaan..?