jallaat levväällee??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käsikynkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käsikynkkä

Vieras
Täällä oli juttua synnyttäneistä äideistä, ja miehistä jotka kehtaavat vaatia seksiä. Toiset mieltä että ymmärsivät toiset taasen ei. Meillä on ratkaistu homma niin, että jos ei huvita eikä pysty, niin toista voi avittaa, ja sallia pienen tuhmailun. Eli mä naisena just hoitelin miehen, kun oma alapää ei kestä, eikä haluta. Miks toisen pitäs kärsiä, jos sitä haluttaa. Eli molemmat ollaan tyytyväisiä ;) Eikä ollut ees uhraus, mut uhraus olis ollu perinteinen meno \|O

aikalailla samalla linjalla mennään.
itse asiassa mua voi kyllä kiihottaa miehelle nautinnon tekeminen mutta ei vaan niin paljoa että haluaisin itse mitään.
ja välillä taas tuntuu että pelkästään intohimoisesta rakkaudesta toista kohtaan haluaa tehdä toiselle hyvää.
se riippuu paljon siitä omastakin asenteesta miten sen ottaa..
aikoinaan minäkin ajattelin että se jotenkin riistää mua ja mä teen kovankin uhrauksen jos teen niin mutta jotenkin sitä on oppinut nykyisen kanssa että ei se sitä ole varsinkaan jos molemmat pystyvät siihen.
kun on huomannut että jos toisiaan tosissaan rakastaa ja toisistaan välittää niin ei silloin ole uhrauksia.

jaa-a.mä en ainakaan hoitele jos ei itseä huvita.mä en osaa nähdä seksiä sellaisena että pitäis hoidella toinen jos ei itseä huvita.mä ainakin mielummin hoitelen sit itteni jos sitä ei huvita.tehköön mies samoin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2006 klo 19:12 HeMa05 kirjoitti:
jaa-a.mä en ainakaan hoitele jos ei itseä huvita.mä en osaa nähdä seksiä sellaisena että pitäis hoidella toinen jos ei itseä huvita.mä ainakin mielummin hoitelen sit itteni jos sitä ei huvita.tehköön mies samoin.

Samoilla linjoilla minäkin. :whistle:

Juu kyllä välillä nyt raskaana ollessa ei vaan pysty vaikka haluiskin sitä tavaraa sisään. Niin monet kerrat olen miestä avittanut ihan omasta halusta. Se tuntuu vaan hyvältä. Ite en koe sitä niin että nyt täytyy mies tyydyttää vaan se on ihanaa yhdessä oloa. Molemmat saadaan siitä älyttömän hyvää mieltä. Meille se vaan on niin luonnollista.
Ja se tekee ainakin mut hulluksi kun näen, miten hyvää pystyn miehelleni tuottamaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 16:35 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:53 vieras kirjoitti:
ei tervekätinen mies naista kaipaa

Joo jos haluu vaan saada orgasmin.
Meil kans niin et todella haluun et miehel hyvä olla ja "hoitelen" sit sen pari kertaa viikos. Itellä tosiaan ei juur oo halut viä palaillu ja yhdyntä sattuu edelleen, vauva koht 4kk. Mut mieski monesti sanoo et vaik toi suihinotto tuntuu tosi hyvältä, ois silti ihanampaa rakastella, ku siinä tulis se läheisyys mukana. Eli kyl jotku miehetki kaipaa hellyyttä eikä haluu vaan tumputtaa jossai nurkan takana.

Yhteistyössä