Jani Toivola tahtoo yh-isäksi....

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36

Jani Toivola kaipaa lasta
2.10.2008 2:35

Adoptioprosessi yksinäiselle homomiehelle on vaikea.
MIELII ISÄKSI Jani Toivola on hoitanut rakkaudella muun muassa nuorempia sisaruksia.
MIELII ISÄKSI Jani Toivola on hoitanut rakkaudella muun muassa nuorempia sisaruksia. (STEFAN MOBERG)

Näyttelijä ja Idols-juontaja Jani Toivola, 30, kertoo tuoreessa Image-lehdessä, että hän kaipaa palavasti isäksi.

- Meillä ei ole oikein tuotu esiin, että yhtälailla mies voi haluta lapsia, hän sanoo.

- Tietenkään kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti halua lapsia. Mutta monet homot ovat ehkä vain ajatelleet automaattisesti, että he eivät voi saada lapsia. Väittäisin, että se on ehkä enemmänkin maailmankuva, mikä heille on näytetty. Tai ehkä he eivät ole saaneet samaa kokemusta kuin minä, että olisi elänyt yhteiskunnassa, missä se on yleisempää ja saa nähdä niitä malleja, hän sanoo Imagessa.

Jani pitää todennäköisempänä oman lapsen hankkimista adoption kautta kuin vuokrakohdun tai sopimussynnyttäjän kautta. Vielä se ei ole kovin yksinkertaista.

- En tunne mitään erityistä tarvetta biologiseen isyyteen. Adoptiolle on kova tarve ja maailmassa on paljon lapsia, joilla ei ole kotia.

Enemmän aiheesta torstain Iltalehdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Mulle tuli yllätyksenä et hän on homo!? :o Mut on kyllä rohkea mies,eipä voi muuta sanoa.Onnea hänelle vauvan hankintaan. =)

Oikeesti..? Eiks sulla tutka värähtänyt :D sehän on niin himppelihomppeli kun olla voi.

Yhteistyössä