Jani Toivolan kouluvierailuista epäillään rikosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltalehden tekemän selvityksen mukaan viidellätoista kansanedustajalla on merkintä ulosottorekisterissään viimeisen kahden vuoden ajalta.

Heistä vain kuusi istuu eduskunnassa ensimmäistä kauttaan.

Yleisimmin ulosottoon päätyvät verot ja parkkisakot. Osa kansanedustajista kierrättää pieniäkin summia ulosoton kautta, vaikka palkkaa tulee vähintään 6 335 euroa kuukaudessa.

Eniten ulosotossa on vihreiden kansanedustajalla Jani Toivolalla, jolta Helsingin ulosottovirasto karhuaa 5 479 euroa veroja. Hänen ulosottorekisterinsä kaikki kuusi merkintää ovat tulleet maksamattomista veromätkyistä.

Iltalehden tekemän selvityksen mukaan viidellätoista kansanedustajalla on merkintä ulosottorekisterissään viimeisen kahden vuoden ajalta.

Yleisimmin ulosottoon päätyvät verot ja parkkisakot. Osa kansanedustajista kierrättää pieniäkin summia ulosoton kautta, vaikka palkkaa tulee vähintään 6 335 euroa kuukaudessa.

Eniten ulosotossa on vihreiden kansanedustajalla Jani Toivolalla, jolta Helsingin ulosottovirasto karhuaa 5 479 euroa veroja. Hänen ulosottorekisterinsä kaikki kuusi merkintää ovat tulleet maksamattomista veromätkyistä.
Vihreät noin teoriassa kannattaa veroja mutta eivät itse ole kovin innokkaita niitä maksamaan.

No valitettavasti ei ainakaan kovin helpolla. Kansanedustajalla on käsittääkseni tosi varma jobi, kun siihen onnistuu pääsemään. Käytännössä pitää olla vankeustuomio ja eduskunnan enemmistön päätös, että erottaminen on mahdollista. Sen takia nämä Toivolat ja Hakkaraiset saa perseillä kohtalaisen rauhassa.
Keskustan Kaikkosella on vankeustuomio luottamusaseman väärinkäytöstä ja silti hän on keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja...

Verot ja parkkisakot on maailman typerimpiä paikkoja ottaa ulosottomerkintä. Sakot pitää maksaa per heti, muistaakseni 2 viikossa viimeistään. Veroja/tuloja on kohtalaisen helppo aikuisen ihmisen seurata ja ne kannattaa jo alkuvuodesta laskea yläkanttiin. Prosenttia on sitten helppo höllentää loppuvuodesta. Miten tämä voi olla osalle niin vaikeaa?

Verot ja parkkisakot on maailman typerimpiä paikkoja ottaa ulosottomerkintä. Sakot pitää maksaa per heti, muistaakseni 2 viikossa viimeistään. Veroja/tuloja on kohtalaisen helppo aikuisen ihmisen seurata ja ne kannattaa jo alkuvuodesta laskea yläkanttiin. Prosenttia on sitten helppo höllentää loppuvuodesta. Miten tämä voi olla osalle niin vaikeaa?
mistä asti luulet vihreiden poliitikkojen hallinneen raha-asioita?

Janihan antoi ymmärtää Veitola-Salmisen ohjelmassa, ettei koe tehneensä mitään moraalitonta. Tarkoittaa, että toimintaan ei tule muutoksia. Katsotaanpa vain, niin taksikortti vinkuu ihan kuten ennenkin.

Eduskunnassa oli tänään keskiviikkona 26.9. työpäivä, täysistunto. Aiheena mm. perustuslain muuttaminen tiedustelulakien takia.

https://www.eduskunta.fi/fi/Sivut/default.aspx

Jani Toivola ei kuitenkaan eduskuntaan ehtinyt (palkkio juoksee joka tapauksessa) vaan oli juontokeikalla Turun Logomossa. Jostakin syystä luulen, ettei hän heitä tuota keikkaa hyväntekeväisyytenä lapsille...
"Lastensuojelupäivät juontaa kansanedustaja ja juontaja Jani Toivola."

3742d230-b8a9-11e8-81c9-1b431fd718bc-rimg-w526-h263-dc007e91-gmir.jpg

https://allevents.in/turku/valtakunnalliset-lastensuojelupäivät®-2018/20003019206163

Jani-Toivola-2016-e1522073056905-150x150.jpg

Jani Toivola

Juontaja

Jani Toivola on kokenut juontaja, toisen kauden kansanedustaja, näyttelijä ja tanssija. Hänen näkökulmansa on vahvasti elävässä elämässä, kokemisessa ja kasvamisessa – hauskuutta ja huumoria unohtamatta. Janin lempiaiheita ovat mm. ihmisyys, erilaisuus ja jokaisen ihmisen oikeus unelmiin, miten uskoa omiin unelmiin ja laittaa pitkäaikaiset haaveet ja tavoitteet käytäntöön ja kuinka vastukset voi muuttaa voimavaroiksi.

Viimeksi muokattu:
No valitettavasti ei ainakaan kovin helpolla. Kansanedustajalla on käsittääkseni tosi varma jobi, kun siihen onnistuu pääsemään. Käytännössä pitää olla vankeustuomio ja eduskunnan enemmistön päätös, että erottaminen on mahdollista. Sen takia nämä Toivolat ja Hakkaraiset saa perseillä kohtalaisen rauhassa.

Vaikeata se on, se on totta.

Hyvä Jani Toivola,

Lähdit selittämään suuria taksilaskujasi ja sairasloman aikana tehtyjä sivutöitä aivan väärällä tavalla. Kiire ehtiä jonnekin, ei ole peruste käyttää vihreitä arvoja ajavalle kansanedustajalle peruste taksille. Tuo selitys antaa jokaiselle porvarille nyt saman tekosyyn taksille, kun töissä on kiire.

Axl Smith -mäisesti sinun olisi ollut hyvä kehittää tarina. Kaivat rohkeasti ihonväri-, seksuaalisuus- ja natsikortit esille, sekoitat ne taikinaan ja ripottelet säälinmurusia päälle. Koristeeksi hyviä ajatuksia ja ideoita, jotka ovat itsestäänselvyyksiä ja jotka eivät liity itse tarinaan. Tässä minun versio. Saat käyttää sellaisenaan, tai tehdä muokkauksilla siitä ihan omasi. Ole hyvä:

"Olen aina kannattanut joukkoliikennettä ja se on Helsingissä toimiva, vaikkakin tarvitsee vielä parannuksia. Joukkoliikenteestä pitävänä käytinkin sitä aikaisemmin ahkerasti, mutta yksi tapaus sai aikaan ikävän muutoksen. Olin bussissa matkalla kotiin täysistunnosta, kun humalainen kantasuomalainen mies aloitti hyökkäyksensä minua kohtaan. Hyökkäys oli sanallinen, vaikkakin jouduin aidosti pelkäämään myös fyysisen koskemattomuuteni puolesta.

Mies huusi ja raivosi. Hän käytti minusta n-sanaa, homotteli ja mikä pahinta: hän uhkasi myös pientä lastani. Sain tapauksen johdosta traumoja, unettomia öitä ja lopulta hakeuduin lääkärin vastaanotolle. Minulla todettiin traumaperäinen stressihäiriö. Jäin eduskuntatyöstäni pitkälle sairaslomalle. Päätin etten kuitenkaan alistu uhan edessä. Jos en uskalla tehdä työtäni julkista liikennettä käyttävänä, käytän takia. Erityisesti olen nyt viime aikoina käynyt lasten ja nuorten tapahtumissa, kouluissa jne. Koen ettei tuollaiselle tyranialle saa antaa valtaa.
"

Vihreisiin kannattajiin tuollainen uppoaa. Kaikki heistäkään ei toki tarinaasi usko, mutta koska he tuntevat sympatiaa kohtaasi, he toistelevat tuota tarinaa poliittisille vastustajille kaikesta huolimatta.

Ole hyvä Jani! :)

Miten voi olla!?!
Jos tyypit eivät osaa edes omaa talouttaan hoitaa, niin miten kuvittelevat kykenevänsä koko valtion asioita hanskaamaan.
Ei ihme, että Suomen velka sen kun kasvaa kasvamistaan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Hyvä Jani Toivola,

Lähdit selittämään suuria taksilaskujasi ja sairasloman aikana tehtyjä sivutöitä aivan väärällä tavalla. Kiire ehtiä jonnekin, ei ole peruste käyttää vihreitä arvoja ajavalle kansanedustajalle peruste taksille. Tuo selitys antaa jokaiselle porvarille nyt saman tekosyyn taksille, kun töissä on kiire.

Axl Smith -mäisesti sinun olisi ollut hyvä kehittää tarina. Kaivat rohkeasti ihonväri-, seksuaalisuus- ja natsikortit esille, sekoitat ne taikinaan ja ripottelet säälinmurusia päälle. Koristeeksi hyviä ajatuksia ja ideoita, jotka ovat itsestäänselvyyksiä ja jotka eivät liity itse tarinaan. Tässä minun versio. Saat käyttää sellaisenaan, tai tehdä muokkauksilla siitä ihan omasi. Ole hyvä:

"Olen aina kannattanut joukkoliikennettä ja se on Helsingissä toimiva, vaikkakin tarvitsee vielä parannuksia. Joukkoliikenteestä pitävänä käytinkin sitä aikaisemmin ahkerasti, mutta yksi tapaus sai aikaan ikävän muutoksen. Olin bussissa matkalla kotiin täysistunnosta, kun humalainen kantasuomalainen mies aloitti hyökkäyksensä minua kohtaan. Hyökkäys oli sanallinen, vaikkakin jouduin aidosti pelkäämään myös fyysisen koskemattomuuteni puolesta.

Mies huusi ja raivosi. Hän käytti minusta n-sanaa, homotteli ja mikä pahinta: hän uhkasi myös pientä lastani. Sain tapauksen johdosta traumoja, unettomia öitä ja lopulta hakeuduin lääkärin vastaanotolle. Minulla todettiin traumaperäinen stressihäiriö. Jäin eduskuntatyöstäni pitkälle sairaslomalle. Päätin etten kuitenkaan alistu uhan edessä. Jos en uskalla tehdä työtäni julkista liikennettä käyttävänä, käytän takia. Erityisesti olen nyt viime aikoina käynyt lasten ja nuorten tapahtumissa, kouluissa jne. Koen ettei tuollaiselle tyranialle saa antaa valtaa.
"

Vihreisiin kannattajiin tuollainen uppoaa. Kaikki heistäkään ei toki tarinaasi usko, mutta koska he tuntevat sympatiaa kohtaasi, he toistelevat tuota tarinaa poliittisille vastustajille kaikesta huolimatta.

Ole hyvä Jani! :)
Millä Jani sitten kulkee kun taksikuski yltyy vittuilemaan?

Ei nyt pahalla ketään kohtaan, mutta mitä voi äänestäjät olettaa tapahtuvan, kun äänestävät Idols-juontajan eduskuntaan, jonka ainoa asia on puolustaa homoja koska on itse sellainen... Sieltä tulee juuri näitä jokaisen euron ja sentin perässä juoksevia mikkihiiriä, jotka koittaa saada budjetin kasaan ennen "politiikan uran" loppumista. Tämä Jani Toivoton lienee suhannut taksilla jokaisen kissanristiäisen läpi ja ottanut ns. ilon irti hänelle tarjotuista eduista.

Suosittelen miettimään seuraavissa vaaleissa kaksi kertaa, ennen kuin mielesi tekee antaa ääni jollekin Ellen Jokikunnaalle, Heikki Paasoselle tai Juha Perälälle.
Juuri näin.

Jani muutti kyseiseen asuntoon Helsingin Töölöstä reilu vuosi sitten ja siinä asuu yhteensä Janin tyttären lisäksi kolme muuta miestä

Siinnä on lapsen hyvä kasvaa irstailevan homolauman seassa :sick::censored:

Matkojen laskutuksen kanssa kävi niin kuin epäilinkin, Jani "vahingossa" laskutti säätiöltä Eduskunnan kortilla maksamiaan matkoja. Sitä tuplarahaa. Koska Lasten ja Nuorten säätiön tuloista suurin osa tulee valtiolta avustuksena, on kysymyksessä veronmaksajien raha, jota Jani muutenkin on tottunut avokätisesti (etenkin itselleen) jakamaan :sneaky:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a9b5f2be-6020-4153-a96e-20ccc6ca3100_pi.shtml

Matkojen laskutuksen kanssa kävi niin kuin epäilinkin, Jani "vahingossa" laskutti säätiöltä Eduskunnan kortilla maksamiaan matkoja. Sitä tuplarahaa. Koska Lasten ja Nuorten säätiön tuloista suurin osa tulee valtiolta avustuksena, on kysymyksessä veronmaksajien raha, jota Jani muutenkin on tottunut avokätisesti (etenkin itselleen) jakamaan :sneaky:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a9b5f2be-6020-4153-a96e-20ccc6ca3100_pi.shtml

uuu 200€ kyllä nyt kannattaa ainakin viis sivua tästä juttua vääntää

Jani uppoaa entistä syvemmälle suohon...

Vihreiden Jani Toivolansidonnaisuusilmoituksissaan kertomat tiedot eivät vastaa summia, jotka Lasten ja nuorten säätiö kertoo maksaneensa Toivolalle. Ilmoituksen mukaan Toivola on saanut sekä vuonna 2015 että 2016 säätiöltä 4 800 euroa. Säätiöstä taas kerrotaan STT:lle, että vuonna 2015 Toivolalle on maksettu 9 426 euroa ja vuonna 2016 taas 8 500 euroa.

Toivola ei torstaina kommentoinut asiaa STT:lle. Hän sanoi selvittävänsä asian perjantaiaamuksi.

Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Toivolalle on maksettu säätiöstä tuhansien eurojen palkkioita.

Yhteistyössä