jännittää..ja omituista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enna

Vieras
Elikkäs..
Kuukautisten olisi pitänyt alkaa maanantaina,ja viikonloppuna alkoikin menkkaoireet (vatsakivut,ällötys). No eivätpä alkaneetkaan ja oireet vaan jatkui tiistai-iltaan ja keskiviikkona ne olivat kadonneet ja jäljellä on vain omituinen painon tunne vatsassa. Joka jatkuu...

Tein eilen raskaustestin, joka näytti negaa.
Muutenkin jotenkin outo olo,en osaa kuvailla...kiertopäivä siis nyt 27/24. Menkat olleet säännölliset yleensä. Vauvakuume todella kova=) Onkohan tää nyt mitä? Miten kauan odotella ennen kuin uusi testi? Onko kellään kokemuksia?

enna-
kirjoituksesi olisi voinut olla oma kirjoittamani, noiden samojen aatosten ansiosta nytkin selaan nettiä ja mietin ja huolestun ja iloitsen - kaikkea näitä samaan aikaan. Aikataulummekin täsmäävät... kierto nyt 27/24. Tosin minulla testi vasta kummittelee ja huhuilee käyttäjäänsä tuolla laukun pohjalla.

Se on kyllä erilaista, ettei minulla ole ollut mitään oireita, ei edes niitä normaaleja menkkaoireita. Huomenaamulla taidan testata, jos nyt maltan edes siihen asti odottaa.

Päivitäthän tilannettasi...

eeva:
kiva kun joku kohtalotoveri,ei tartte yksi ihmetellä..
edelleen sama tilanne,jomotus jatkuu ja kiristys,testasin jo hätäpäissäni uudelleen ja nega taas...

nyt rauhotun ja odotan rauhassa vielä muutaman päivän,tulisi edes ne kuukautiset,nekin kelpaa jo tässä tilanteessa=)saisi edes mielenrauhan!

ilmottelehan sit saitko iloisia uutisia=)!

no voi... osaan kyllä kuvitella tuon epätietoisuuden tunteen, yleensä kun ei tarvitse paljon alkamispäivää odotella, kun se ennemminkin yllättää... Toivottavasti tilanne ratkeaa onnellisesti :-)

Minä testasin aamulla -> negatiivista näytti

Ja silti.. kurssikirjoja pitäisi lukea ja keskittyä niihin, eikä siitä tule mitään kun ei voi muuta miettiä kuin omaa napaa. Toinen testi on vielä tuossa minunkin paketissani.. sen säästän maanantaille tai tiistaille jos ei mitään tapahdu ennen sitä.

Yhteistyössä