Jännittää kamalasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja woopsydaisy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

woopsydaisy

Jäsen
26.05.2009
47
0
6

Mulla olisi pitänyt menkkojen alkaa tänään aamulla, mutta ei ole kuulunut =)

Olemme yrittäneet raskautua ja alkanut raskaus olisi maailman paras uutinen. Kai sitä on lompsittava apteekkiin illalla, jos menkat eivät ole alkaneet siihen mennessä.

Mulla on tarkka kierto 28 päivää (alkavat aina ennen klo 12) ja kerran pari koko elämäni aikana menkat olleet päivän myöhässä, joten alan jo vähän innostua/jännittyä asiasta.

Odottele nyt vielä ennen kun kovasti innostut. Tuollainen innostus, jännitys tms. voi vaikuttaa myös menkkoihin. Ja kaikki muu juttu, eli odota pari päivää ja tee sitten testi niin olet varma.
Mutta onnea matkaan ja toivottavasti olisit raskaana.

Tiedän, että pitäisi jarruttaa innostusta :p

Mun on tehtävä se testi heti jos menkat myöhässä, tällaisen ohjeen sain naistenklinikalta joulukuussa, kun mut leikattiin kohdun ulkoisen takia. Ottavat heti syyniin, jos plussaan.

Ennen olen aina odottanut sen viikon, mulla on siis kaksi lasta jo. Kolmannesta kun odotin sen viikon ennen testausta, niin pääsi tilanne juuri tuon kohdun ulkoisen takia sellaiseksi, että oli sisäisiä verenvuotoja ja meinasi henki lähteä.

Mun kroppa reagoi jotenkin herkästi/nopeasti ilmeisesti, koska normaalisti tuollainen munajohtimen repeäminen tapahtuu vasta joillain 9+ viikoilla aikaisintaan. Mulla oli tuolloin vikkoja kasassa 5 +.

Onnea, onnea!!! Omasta hartaasti odotetusta plussasta on vasta muutama viikko. Se on maailman paras tunne kun plussan näkee! Munkin kroppa reagoi nopeasti ja voimakkaasti raskautumiseen sillä jo viikko oviksen jälkeen alkoi mieletön väsymys.

Yhteistyössä