jännittää kierukan poisto ja sen jälkeinen raskautuminen:) 2 viikkoa niin se on edessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
ja meillä alkaa kolmosen yritys:)

mua jännittää jotenkin ihan hirveästi tuo asia.

kertokahan kokemuksia kuinka pian olette tulleet raskaaksi kierukan poiston jälkeen ja oletteko ylensäkkin helposti sikiävää sorttia ollut ennen kierukkaa.

itsellä molemmat aiemmat raskaudet alkaneet 1-3 kierrosta en nyt ihan tarkalleen muista.

Multa poistettiin heinäkuussa enkä vieläkään ole raskaana :( Kolmosta myöskin yritetään ja kahden aiemman kohadalla raskauduin toisesta ja kolmannesta kierrosta mut nyt ei tosiaan tunnu onnistuvan.

täällä poistettiin kierukka viime elokuussa ja tällä hetkellä rv 20 menossa. ja siis toka lapsi on kyseessä, molemmat on saanut alkunsa toisesta kierrosta, eli olen ainakin toistaiseksi tullut helposti raskaaksi, eikä kierukalla tähän ollut vaikutusta. Kierukka ehti olla reilun vuoden enne poistoa.

Mulla ilmeisesti on tippunut kierukka (kuukautisten aikana), ja heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, tosin ilman yrittämistä kun en tiennyt ettei sitä kierukkaa enää ole. Tällä hetkellä raskausviikkoja 25+2

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mulla poistettiin kuparikierukka helmikuussa 2009. nyt rv37+1. :) kolmonen myös tulossa.
mikä siinä jännittää??

en mä edes tiedä mikä siinä jännittää:)
jännittää etä tulenko raskaaksi ja kuinka nopeaa yms..toivottavastiu haave sitten toteutuu pian:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla poistettiin kuparikierukka helmikuussa 2009. nyt rv37+1. :) kolmonen myös tulossa.
mikä siinä jännittää??

jännittää etä tulenko raskaaksi ja kuinka nopeaa yms..toivottavastiu haave sitten toteutuu pian:)

mulla oli noita ihan samoja tuntemuksia... ensimmäistä kun aloitettiin yrittämään jännitti ehkä vielä enemmän, nyt oli kuitenkin edes se yksi lapsi, niin ei niin paljoa jännittänyt se että tuleeko raskaaksi ja kuinka pian. mutta noi on kai ihan normaaleja tuntemuksia, kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen... ja kunhan se plussa tulee, sitten alkaa panikoimiset keskenmenon yms. asioiden vuoksi, itse en ole onneksi näitä joutunut kokemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikä siinä jännittää??

no aina se raskautuminen ei onnistu, vaikka aiemmin olisi onnistunutkin helposti. kuparikierukassa ei kuitenkaan ole mitään hormoneja, joten sen puolesta pitäisi voida raskautua vaikka jo seuraavana päivänä sen pois ottamisesta. :D toivottavasti ei tarvii kauaa odotella ja ensi vuonna tähän aikaan olisi jo mahdollisesti vauva sylissä. :)

Mulla ekan ja tokan välissä oli kuparikierukka, yhdet menkat tuli poiston jälkeen ennen kuin plussasin. Nyt odotan kolmatta "iltatähdeksi", eli ikä jo lähellä 40v ja välissä oli hormonikierukka 8v, yhdet menkat ehti taas ennen plussaa, eli näköjään ei ikäkään painanut. Onnea matkaan!

Eka sai alkunsa kertalaakista, sitten hankin kierukan. Poiston jälkeen oli kierto ihan sekaisin ja sitä käynnisteltiin Teroluttien avulla...7 kierron jälkeen sai vauva alkunsa. Ja kolmonen sai taas alkunsa kerrasta, eli kyllä se kierukan jälkeinen raskaus oli selvästi vaikein saada aluilleen.

Uusimmat

Yhteistyössä