Jännittää... uskaltaisko luottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv28

Vieras
Rakenneultrassa lääkäri katsoi tosi huolella ja "pompotti" vauvaa pyllystä ja koitti saada mahdolliset kivekset näkyviin. Ei saanut ja oli sitä mieltä, että todennäköisesti tyttö.

Nyt rv28 lääkärineuvolassa ultralla ei vieläkään merkkiäkään pojasta eli tyttöä veikkasi.

itsellä tosi vahva tyttö olo ja raskaus ollut samanlainen mitä tytöstä. Ennestään siis poika ja tyttö. Joko uskaltaisi luottaa?

Ai niin en tiedä mitä tämä merkitsee, mutta tämä vauva toistaiseksi ainakin pienempi mitä kaksi edellistä, poika ollut isoin.

Mulla aikoinaan neuvolassa täti sanoi, että yleensä äidin mutu tuntuma pitää paikansa ja mulla ainakin on ollut molemmista koko raskuden ajan voimakaat tuntemukset sukupuolesta.
Ex naapuri kyllä sanoi esikoisen kohdalla että luulen sen olevan poika koska toivon sitä, mutta olisin ollut hyvin yllättynyt jos tyttö olisi tullut.
Kuopuksen kohdalla sitten toivon poikaa, mutta oli koko ajan vahva tunne että tyttö tulee ja niinhän sieltä tulikin. (ja en ole pettynyt tytöstä lähinnä ajattelin käytännöllisesti että olisi kiva toinen poika lelujen ja vaatteiden takia)

Sinuna kyllä luottaisin!
Mulla oli molemmista niin vahva tyttö-olo, että maalattiin huoneet, ostettiin vaatteet, vaunut jne ja mietittiin nimet valmiiksi eikä edes kelattu poikien nimiä.Siis noi jo ennen ultraa.
Typyjähän noi molemmat oli :)

Uusimmat

Yhteistyössä