Jännittävää!! Tänään miehelleni selviää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
..että olen säästänyt salaa rahaa uuteen akustiseen kitaraan!
Mennään soitinliikkeeseen jossa hän- ainakin mun suunnitelmani mukaan- ihan vaan katselee ja kokeilee kitaroita koska me mennään sinne erään meidän kaverin kanssa jolla "asiaa" sinne eli siis oikeasti ei ole :D
Mutta hienointa tässä on se, että kun hän löytää kitaran mistä hän tykkäisi ja on laittamassa sitä haikeudella takaisin mä voin sanoa, että NO OTETAAN SE ( toivotaan, että se on vaan mun budjetin sisällä ) :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Ihana yllätys :heart:.

Voi hitsi, kun voiskin joskus järjestää omalle ukolle samanmoisen jutun, tosin kalastustarvikeliikkeessä :).

Tee sama kun mäkin, avasin oman salaisen tilin josta ei tule kotiin tilitietoja :D
Ois kyllä ukkos ikionnellinen etenkin js tykkää yllätyksistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Voi hitsi, kun voiskin joskus järjestää omalle ukolle samanmoisen jutun, tosin kalastustarvikeliikkeessä :).

Tee sama kun mäkin, avasin oman salaisen tilin josta ei tule kotiin tilitietoja :D

Heti teen kun jostakin saan tuloja. Toistaiseksi mun tilille ropsahtaa vain lapsilisä, siitä ei paljon säästetä :).

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Heti teen kun jostakin saan tuloja. Toistaiseksi mun tilille ropsahtaa vain lapsilisä, siitä ei paljon säästetä :).

No, sitten kun sitä massia alkaa tulla...ja opeillehan tulee ovista ja ikkunoista :p

Mä rakastan järjestää yllätyksiä mun miehelle <3

Kun se täytti 30 me lähdettiin perheen kanssa "viikonloppureissuun".
En ollu kertonu sille kun vain että typylle tarvitaan passi.

Lentokentällä vahingossa paljasti että Saksaan oltiin menossa ja saksassa sen paras ystävä tuli meitä kentälle vastaan, silloin vasta kerroin että olin soittanu sen pomolle ja pyytäny sille viikon lomaa =)
Oltiin siis reilu viikko saksassa.

Ja pari vuotta sit järkkäsin sen toisen ystävän kans tallinnaan yöks, tai eka yks yö hesassa hotellissa ja sit siitä aamulla laivaan ja tallinnaan. Tästäkään en kertonu oikeestaan mitään. Vein miehet illalla hesaan ja oli kuulemma ystävä sit siinä joskus illan aikana kertonu että ovat matkalla tallinnaan :)

Yhteistyössä