Jännitys tiivistyy.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo vain

Vieras
Katselin tuossa tv:tä ja huomasin, että munhan on pelastettava poika. Mä sanon sille, että pitää toiset ulkokengät yläkerrassa ja toiset alakerrassa ja ottaa kännykän mukaan ja sitten menee ystävänsä ovikelloa soittamaan eikä lähde pois, ennenkuin pääsee sisälle, sitten ei saa lähteä mukaan, jos isä tulee hakemaan, vaan mun pitää olla hakemassa, sitten saa tulla kotiin. Mun vatsanpohjaa jäytää kauhu, onneksi kotona on rauhoittavaa, mutta en siis tiedä yhtään, mitä täällä alkaa tapahtua klo 16.30 jälkeen, kun mies tulee kotiin. Se tahtoo, että mä puhun, mutta koska mä olen näin kauhuissani, en varmasti kykene puhumaan juuri mitään ja sitten - ei sillä ole väliä, olen kuitenkin elänyt pitkän elämän jo eli ei olla mitään teinejä enää. Miehen isoisä on istunut hätävarjelun liioittelusta (tappoi naapurin, kun se tuli soittaan ovikelloa ja puhumaan, eikä lähtenyt, vaikka miehen isoisä käski), miehen äiti on jo useita kertoja hyökännyt sekä minun että lapsemme kimppuun ja miestä hän hakkasi kunnes mies kasvoi sen verran suureksi, että anoppi tiesi että kohta tulee takaisin, sitten se lopetti lyömisen. Mun mies heitti anopin toisen miehen (miehen vanhemmat erosi aikanaan, vaikkei ollut ketään kolmatta osapuolta) mäkeen, kun kasvoi tarpeeksi isoksi. Minä en käsitä tätä: minä en saa tehdä pihatöitä enkä olla koneella enkä oikein saisi katsoa muutamaa lempiohjelmaani, koska mies ei voi jutella kanssani silloin. Kohta poika tulee koulusta ja mä annan sille ohjeet ja mä pelastan sen. Hirvittää kertoa, ettei isä halua meidän lahjoja ja että isä on raivona, mutta pakko se on, en minä ala lapselle satuilla, tietää se varmaan kaikenlaista muutenkin, ainakin niin sanotaan lapsista. Toivokaa, ettei se iske poikaan kiinni koskaan. Minä ilmoitan palstalle, jos olen ok, mutta jos minua ei näy, ottakaa selville ip:ni ja laittakaa poliisit paikalle viimeistään huomenna, koska tuo lapsi on ihan pakko pelastaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1045326

Hui. Sekavaa selitystä, mutta ilmeisesti jotain on tapahtumassa, kun pelkäät noin. :( Toivotaan että ei tapahdu pahoja. Etkö voisi lähteä ja puhuisitte sitten puhelimessa?

Oli sen verran sekavaa selitystä että en tiiä ymmärsinkö, mut jos tilanne on noin paha niin voisitko soittaa jonnekin ja lähteä jo ennen kuin mitään tapahtuu!! Jonnekin, suojaan, ensikotiin ihan minne vain. Apua vois saada sitä kautta npeemmin ja varmemmin kuin täältä. Täällä tämä hukkuu kaiken muun jutun sekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hui. Sekavaa selitystä, mutta ilmeisesti jotain on tapahtumassa, kun pelkäät noin. :( Toivotaan että ei tapahdu pahoja. Etkö voisi lähteä ja puhuisitte sitten puhelimessa?

juu tätä mieltä kanssa, älä puhu kasvotusten..sun on mentävä pois...pelottaa sun puolesta, itsellä väkivaltainen mies josta en osaa erota vielä..ja tiedän mihin sellainen pystyy..mene pois, jos sillä kerta on väkivallan uhkaa jne.

Ei riehu, ihan hiljainen oli, meni itse pihatöihin. Puhui aivan sovinnollisesti sekä minulle että lapselle. Hullu se on, nyt mä sen tiedän ja osaanpahan varoa jatkossa. En muuten olisi tästä miehestä ikinä uskonut.

Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Ei riehu, ihan hiljainen oli, meni itse pihatöihin. Puhui aivan sovinnollisesti sekä minulle että lapselle. Hullu se on, nyt mä sen tiedän ja osaanpahan varoa jatkossa. En muuten olisi tästä miehestä ikinä uskonut.

Mistä te puhuitte?

Yhteistyössä