Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö sun aivot ole jo pähkinän kokoset. Paljonko niitä enää voi pienentää?
Onko seuraava koko nuppineulan pää??
Mitä se on pienentämässä?
Ihan tosissani oon rintojen pienennykseen menossa, jos kirurgi suostuu leikkaamaan. Omalääkäri kylläkin sanoi et pääsen leikkaukseen 100% varmasti...
Haluutko päästä sun kaverin Venakko savannan kanssa samalle taajuudelle, vai miksi pienennys tähän hätään??
Tällaisten asioiden kanssa ei kannata hätiköidä. Parasta olisi, että nyt laittaisit kuvia palstalaisten nähtäville, jotta voimme objektiivisesti arvioida pienennysleikkauksen tarvetta.
Olen myös vapaaehtoinen suorittamaan rintojen punnituksen ihan käsipelillä, samalla voi arvioida niiden kiinteyttä.
Miten isot rinnat sulla sitten on? Ootko muuten lihava/pitkä?
No mä en tiedä mun oikeaa kuppikokoa, mut nettilaskurit antaa 75J... Mut yks niistä kriteereistä on et senttimitta tosta solisluusta nänniin pitäis minimissään olla vissiin jotain 27cm mun mulla on 31 cm...
Ja siis onhan mulla ylipainoa pikkasen ja tarkoitus olis laihduttaa mutta kun mun rinnat ei pienene laihduttamallaPäätin mennä eka leikkaukseen ja sit pudottaa sitä painoa
![]()
sun kuppikoko mikä?
Itse olen kans käynyt viisi vuotta sitten kyseisessä leikkauksessa.
Hienoa,että pääsit.
en tiedä yhtään miten se tehdään niin kysyn,tekeekö ne samalla ripustuksen eli kohotusleikkauksen?
kipeehän se leikkaus on,et pysty viikkoihin toimiin normaalisti,mutta sitten kun oot palautunu niin on varmasti helpompi olla ja liikkua![]()