Jänskättää niin paljon etten saa unta...!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Freiya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällaisten asioiden kanssa ei kannata hätiköidä. Parasta olisi, että nyt laittaisit kuvia palstalaisten nähtäville, jotta voimme objektiivisesti arvioida pienennysleikkauksen tarvetta.
Olen myös vapaaehtoinen suorittamaan rintojen punnituksen ihan käsipelillä, samalla voi arvioida niiden kiinteyttä.

Tällaisten asioiden kanssa ei kannata hätiköidä. Parasta olisi, että nyt laittaisit kuvia palstalaisten nähtäville, jotta voimme objektiivisesti arvioida pienennysleikkauksen tarvetta.
Olen myös vapaaehtoinen suorittamaan rintojen punnituksen ihan käsipelillä, samalla voi arvioida niiden kiinteyttä.

Mulle riittää niskavaivat yms sekä mun mies on suorittanu jo tarkan arvioinnin :xmas:

Miten isot rinnat sulla sitten on? Ootko muuten lihava/pitkä?

No mä en tiedä mun oikeaa kuppikokoa, mut nettilaskurit antaa 75J... Mut yks niistä kriteereistä on et senttimitta tosta solisluusta nänniin pitäis minimissään olla vissiin jotain 27cm mun mulla on 31 cm...

Ja siis onhan mulla ylipainoa pikkasen ja tarkoitus olis laihduttaa mutta kun mun rinnat ei pienene laihduttamalla :( Päätin mennä eka leikkaukseen ja sit pudottaa sitä painoa :D

No mä en tiedä mun oikeaa kuppikokoa, mut nettilaskurit antaa 75J... Mut yks niistä kriteereistä on et senttimitta tosta solisluusta nänniin pitäis minimissään olla vissiin jotain 27cm mun mulla on 31 cm...

Ja siis onhan mulla ylipainoa pikkasen ja tarkoitus olis laihduttaa mutta kun mun rinnat ei pienene laihduttamalla :( Päätin mennä eka leikkaukseen ja sit pudottaa sitä painoa :D

Johan siinä leikkauksessa sellaset 1,5 kg varmaan paino jo tippuukin.

Hienoa,että pääsit.
en tiedä yhtään miten se tehdään niin kysyn,tekeekö ne samalla ripustuksen eli kohotusleikkauksen?

kipeehän se leikkaus on,et pysty viikkoihin toimiin normaalisti,mutta sitten kun oot palautunu niin on varmasti helpompi olla ja liikkua :)

Hienoa,että pääsit.
en tiedä yhtään miten se tehdään niin kysyn,tekeekö ne samalla ripustuksen eli kohotusleikkauksen?

kipeehän se leikkaus on,et pysty viikkoihin toimiin normaalisti,mutta sitten kun oot palautunu niin on varmasti helpompi olla ja liikkua :)

Mä en oo ihan varma, mut toivottavasti :D Sen verran roikkuvat jo tälläkin hetkellä :snotty: :D
Varmasti, mut mä oon jostain 12-13 vuotiaast asti halunnu tähän leikkaukseen ja nyt kun ei oo enää esteitä niin mä oon valmis kärsimään vaikka kuinka.

[QUOTE="vieras";23300213]Et voi käyttää enää samanlaisia tissipaitoja ku ei oo tarpeeksi täytettä niihin.[/QUOTE]

Niin mut sinne tissipaidat on vähän niinku tavallisia paitoja :D Nauroin kaverin kans itteni niin kipeeks, sama mekko mikä mulla on melkein aina päällä ku käyn jossain (se näyttää kivalta ja on hemmetin mukava päällä) ja hänel on ihan sama mekko saman kokoisena, mut hänel se yläosa näyttää ihan perus vaimonhakkaajatopilta ja sit taas mun päällä se on ihan järkyttävän paljastava :D

Yhteistyössä