Jari Tervo: Suomalaiset ovat autistisia ja paskapäitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jari Tervolta taas rasistinen kirjoutus suomalaisista. Mutta se on ihan ok, koska Jari Tervo on vihervasemmistolainen ja hänellä on erivapaus solvata ihmisiä uskonnon ja ihonvärin perusteella!

Olen Tervon kanssa samaa mieltä, että suomalaiset on autistinen kansa. Sitä mieltä ovat myös amerikkalaiset ystäväni. Suomalaisten käytös tulkitaan Jenkkilässä autismiksi. D-vitamiinin puute aiheuttaa neurologisia ongelmia. Suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti ruokarajoitteisia ja riippuvaisia toisten miesten mielipiteistä jopa siinä, että mitä voi syödä. Siksipä makkara ja peruna ilman lisukkeita on suomalaisen miehen perusravintoa. Naisilla on nyt muotia jankuttaa adhd. ta joka paikassa. Jopa S-kauppojen sovellusarviossa joku muija mainosti adhd. taan. Wau! Mikä sankari! Syntyykö Suomessa enää muita kuin "minä, minä" - nepsyjä. Uhriutuminen on kovaa myös toisten puolesta, mikä on mielestäni äärimmäisen vastenmielistä. Täytyy sanoa, että harvoin nykyään päätyy kassalle, jossa nuori nainen ei ala burgeroimaan, jos heität vähän small talkia.

Yhteistyössä