Järkyttävän metakan tuo tyttö saa aikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
ikää on tytöllä reilu 3v. ja siis hirveitä raivokohtauksia saa. Asian ei tarvii olla edes järin suuri kun tää saa kohtauksen, sehän muuten kestää sitten kauan, voi sanoo että sen jälkeen se raivoo joka asiasta.
Eilen sai kohtauksen kun ei ollu sen mieli jogurttia, halus kuitenkin sen toisen mutta pöydässä alko huuto että en syö, syön, en syö, syön...... otin jogurtin pois ja laitoin jääkaappiin, no siitähän alko se hirvein raivari kun ei saanu jankata.

Tyttö kun tulee kiljumaan naaman eteen, jos seison niin se ottaa tuolin ja tulee kiljuen perässä. Välillä on pakko lähtee ulos kun ei tosiaan jaksa, tuntuu että suoni katkee päästä. Tämä meinaa sitten tulla ovesta läpi.
En ymmärrä kuinka mun pitäis noissa tilanteissa toimia kun ei oikeen tunnu mikään auttavan. Jos alkaa asiasta puhumaan niin eihän tuo kuuntele mitään, huutaa ja kiljuu kahta hirveemmin. Sitten kun on lopettanu niin asioista puhutaan ja sehän sillon tytölle käy kunnes taas jostain alottaa. Ainut keino tuntuu olevan että kuuntele sitä riehumista niin kauan kun sitä kestää, mutta ei hitto meinaa kestää pää.
Olen miettiny että voiko tuo olla normaalia uhmaa, se on jotain ihan järkyttävää huutoo, ja se kiljuminen ottaa eniten omaan lohkoon, oikeen korvissa soi.

Sitten kun tyttö on aikansa riekkunu niin on ihan kun mitään ei olis edes tapahtunu, ennen kun keksii jonkun muun asian mistä aloittais taas.

:hug: normi uhmaa, ehkä tavallista paremmat äänivarat B) siun on tärkeetä jatkaa samaan, johdonmukaiseen malliin, pitää naama peruslukemilla ja yrittää jotenkin se möly sulkea pois päästäsi siks aikaa.. Korvatulpat B) ? nappikuulokkeet?jaksamista :flower:

Yhteistyössä