Järkyttävin saamasi lahja? (huumorimielellä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kyllä meinasin "tukehtua muroihin", kun näin, mitä anoppi oli lahjaksi meille ostanut :D Anoppi on kerrassaan ihana ihminen ja varmasti sydämellään lahjan ostanut, mutta ihan ei nyt tällä kertaa meillä ollut samanmoinen maku :D

Mutta koska anoppi on kaikin puolin ihana ja arvostan sitä, että hän meitä muistaa, niin kyllä olen miehelle luvannut, että tuokin paikkansa meiltä löytää ja vieläpä ihan esiltä.

Tadaa, suolakide (kivi) lamppu, josta tulee positiivisia (ioneja?) kämppään :laugh:

Joulukuu20071355555.jpg

Muilla yhtä hupaisia epäonnistumisia? :D

Hyvän lahjan olet saanut. Vakkei tuosta terveysvaikutuksesta välittäisikään, niin tuo on ihan loistava "herätyslamppu" näin pimeillä ajoilla. Se ei häikäise kun laittaa siihen valot aamulla silmät avattuaan. Jos on imetysikäisiä, niin tuo voi olla vaikka läpi yön päällä ilman että se ketään häiritsee.

SALADDIN2_512.jpg

Toiseksi, nuo ei ole mitään halpoja, joten pidä ainakin mölyt mahassasi.

Jep, meillä kans mutso osti sellasen PUNAISEN fleece puvun / oloasun ( takki + housut ), vaikka tietää, että inhoon punaista ja toiseksi, koko on liian pieni ja kolmanneksi - punainen kun ei sovi muutenkaan vähän "pullukalle"... :headwall: Eli taas menee käyttämättömänä kirppikselle kiertoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Toiseksi, nuo ei ole mitään halpoja, joten pidä ainakin mölyt mahassasi.

Juu, ei ole tarkoitus silti kiittämäntön olla, arvostan todella elettä, eikä mieleeni tulisi misään nimessä hänen mieltänsä pahoittaa.

Jaah.... minäkin sain moisen ja olen kyllä ihan tyytyväinen, en sitä sisustuslampuksi ajatellutkaan.... Laitan varmaan yölampuksi. Tuli vaan jotenkin tylsä fiilis tosta sun viestistä =(

No en tiedä että miksi tätä kutsuisi..järkyttäväksi vai miksi..mutta ensimmäisinä jouluina miniänä ollessani sain anopilta lahjaksi puuterin väriset "mallia mummu" olevat sloggi-alushousut ja saatteeksi sanat että osti näin hyvän väriset kun näistä ei lika näy. =) Pyykkikonekin meillä nuorella parilla kyllä jo silloin oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaah.... minäkin sain moisen ja olen kyllä ihan tyytyväinen, en sitä sisustuslampuksi ajatellutkaan.... Laitan varmaan yölampuksi. Tuli vaan jotenkin tylsä fiilis tosta sun viestistä =(

Miksi ihmeessä sulle tuli tylsä fiilis, jos minä en tykkää jostakin lampusta? Olisiko sinulle tullut tylsä fiilis, jos minä olisin saanut vaikkapa kirjan, josta en olisi tykännyt?
Kun nimenomaan painotin sitä, että arvostan kyllä sitä ajatusta, mutta se lahja nyt vain sattui olemaan sellainen, mikä ei minun makuuni ollut.

Etkai tosissasi ole sitä mieltä, että minun on pakko tykätä siitä, mitä minä saan? Mielestäni se olisi vähän hassua.

Ja ihan hyvällähän minä tuosta höpötän, enkä mitenkään raivo ja riehu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en tiedä että miksi tätä kutsuisi..järkyttäväksi vai miksi..mutta ensimmäisinä jouluina miniänä ollessani sain anopilta lahjaksi puuterin väriset "mallia mummu" olevat sloggi-alushousut ja saatteeksi sanat että osti näin hyvän väriset kun näistä ei lika näy. =) Pyykkikonekin meillä nuorella parilla kyllä jo silloin oli.

No hyi :x :laugh: Ei näy jarrujäljet, eikä valkkariviirut, mutta hajusta kyllä tietää, ettei ole vähään aikaan vaihdettu :laugh:

Mie en saanut mitään ylikarmeeta :) Appiukolta sain mehulasit ja -kannun ja eka katoin niitä, että aika kamalat (omenankuvia), mutta kattelin niitä vähän aikaa positiivisin ajatuksin niin aika kivat ne loppujenlopuksi on :) En valita.

Miehen siskolta saatiin samanlainen paketti kuin viime vuonnakin ja sekin on käyttämättömänä keittiön kaapissa. Stokkan herkusta jotain gourmet pizzamaustetta jne niin järkyttävän hajuista ettei oo tullu mieleenkään ruuan sekaan laittaa ...

Toihan on hyvä lahja.

Ja etkös usko niihi ioni juttuihi? Kaikki kodin elektroniikkahan (tietokone, töllö..) tunkee negatiivisia ioneja ilmaan, eli tuo neutralisoi ilmaa.

Meilläki on suolakidelamppu, tosin ihan tuikkuversio. Kiva siinä ainaki on polttaa. :)

Yhteistyössä