V
vieras
Vieras
hyi...... h...... kerro tälle isäsi vaimolle !!!!!! näin minä tekisin onko isäsi ihan normaali kun tykkää noin nuorista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: ymmärrän tunteen..
siskon eksä deittaa 19v pikkupimua(ite 40v)..ei siinä mitään mutta kun sen vanhempi poika on 17v ja tyttö 15v|O
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä sanoisin isälleni, että ei tarvi tulla salarakkaidensa kera. Oman vaimonsa kanssa saa tulla, mutta mitään salarakkaita meille ei tarvi tuoda/esitellä.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Siis pettää vaimoaan??
Mä en suostuisi moista pikkuhutsua tapaamaan!! :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Siis pettää vaimoaan??
Olipa rumasti sanottu...
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Siis pettää vaimoaan??
Olipa rumasti sanottu...
Juu, tiedän!! En vaan ymmärrä noita varatun matkaan lähteviä!!
...enkä kyllä hyväksyä isäukon temppuakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Siis pettää vaimoaan??
Olipa rumasti sanottu...
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Ehkä ei, se on kuitenkin mielipiteeni tästä tyttösestä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Siis pettää vaimoaan??
Olipa rumasti sanottu...
Juu, tiedän!! En vaan ymmärrä noita varatun matkaan lähteviä!!
...enkä kyllä hyväksyä isäukon temppuakaan...
En ymmärä minäkään, siis kumpaakaan. Mutta ei ole muiden asia tuomita tai nimitellä.
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:kuvottavan vastenmielistä ja yhdyn merenneitokaisen mielipiteeseen. |O