järkytyin eilen neuvolassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Edessäni istui nainen, hän imetti siinä kaikkien nähtävillä. Tissit esillä ja voi hitto vie jos mun tisseistä tulee sellaset niin en oo kyllä koskaan miehen kanssa alasti enää.. ja toinen. voi jumalauta mikä pötsi. se oli ilm kuvitellu mahtuvansa vielä samoihin vaatteisiin kun ennen synnytystä niin sellanen RÖLLYKKÄ tuli paidasta ulos, aivan tulipunasia arpia täynnä ja muutenkin rosoinen tms..

ihan hirveetä :/

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23836084:
Miksi sinun piti niin tarkasti katsoa sitä naista?

no tää nainen ei paljon kyllä itseään peitellytkään.... NÄIN AIVAN KAIKEN ja ko naisella ei mm ollut imetyspaitaa tai liivejä joten ihan siinä kaikkien nähtävillä kaivoi rintansa ulos ja esitteli sitä.

Ihan kamalaa, kyllä rumat ihmiset sais jättää neuvolat väliin :O Tuskin heidän lapsistaankaan tulee kunnon kansalaisia, ei ne mitään rokotuksia tarvi.

Sinuna olisin käskenyt sen naisen pyytää anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa ja kuvotusta.

[QUOTE="vieras";23836101]no tää nainen ei paljon kyllä itseään peitellytkään.... NÄIN AIVAN KAIKEN ja ko naisella ei mm ollut imetyspaitaa tai liivejä joten ihan siinä kaikkien nähtävillä kaivoi rintansa ulos ja esitteli sitä.[/QUOTE]

Joo voi kauheeta. Jos nyt kumminkin vaan imetti, eikä esitellyt. Kaikki ei ole niin taitavia isojen rintojensa ja imetyksen kanssa, että se sujuisi huomaamattomasti ja nätisti. Älä katso, jos iljettää.

Imettäminen on luonnollista. Ei se katso aikaa ja paikkaa kun vauvalla on nälkä. Itse varmaan olisin mennyt piiloon imettämään, mutta ei minua haittaa jos joku haluaa imettää kaikkien nähden.

Herkemmille on tarjolla yksityishuone. Jotkut on vapaamielisiä röllyköitä.
En suositte yheishuonetta herkille. Siellä näkee muiden (röllyköiden) repeämät kun tuulettavat niitä ohjeen mukaan 6 hengen huoneessa kimpassa. : /

Imetystä, voi hirveää! Ja vielä neuvolassa! Sairasta! Onhan se nyt järkyttävää nähdä tissi, kyllä sulla nyt varmaan on traumoja voi sua raukkaa!!

Tämä oli sarkasmia :laugh:

Kyllä minä ainakin imetän just missä haluan. Pyrin kyllä olemaan esittelemättä tissejäni samalla ettei ap saa lisää traumoja ;)

[QUOTE="vieras";23836322]Imettäminen on luonnollista. Ei se katso aikaa ja paikkaa kun vauvalla on nälkä. Itse varmaan olisin mennyt piiloon imettämään, mutta ei minua haittaa jos joku haluaa imettää kaikkien nähden.[/QUOTE]

Peesaan. Meidän neuvola on kyllä niin pieni, että ellei aio vallata koko paikan ainoaa vessaa ja kytätä sieltä, milloin kutsutaan sisään, on imetettävä ihan julkisesti siinä odotustilassa. Mutta mä kuvittelisin, että neuvola on sentään niitä paikkoja, joissa saa imettää. Mua ainakin on oikein kehotettu imettämään ihan kesken sen neuvolakäynninkin, kun vauvan suu alkoi lupsuttaa. Juteltiin niitä näitä siinä ohessa terkan kanssa.

Imetän kyllä vauvaani ihan missä vaan, ja vielä ilman imetyskaapuja. Jos tuolta löytyy joku, joka niin kovin järkyttyisi mun suht pienistä rinnoistani, niin sitten kannattaa pysyä kotona, koska tuolla katukuvassa on kyllä paljon järkympiä näkyjä, kuin mun rintani, joilla vauvaani syötän.

Naisella oli varmaan todella vaikea valinta tilanne. Ruokkiako lapsensa vai jättää ruokkimatta, koska hänen rumat rinnat voisi vaikka säikyttää jonkun.