\
Olen vain luullut, että jos on sairaita lapsia, heistä on työtä, ja jos on paljon työtä, ihminen väsyy, eikä jaksa miettiä turhanpäiväisyyksiä kuten vaatteita tai ulkonäköä tai onko puhtaissa. Meillä on tuolla kasvimaalla huonoimmat ja kuluneet työvaatteet päällä ja ihan hyvin voin lähteä suoraan sieltä likaisena ja surkeissa vaatteissa kauppaan. Ärsyttää kun ihmisillä ei ole mitään muuta nykyään mielessä kuin ulkonäkö ja vaatteet.
Niin, ja jos on elämässä koettelemuksia, luulin, että ihminen nöyrtyy katsomaan elämää eikä ole niin kärkäs arvostelemaan, kun on liian väsy siihen. mutta sinulla ilmeisesti on hyvät avut joko sukulaisista tai yhteiskunnalta kun jaksat.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 21:12 MendedHearts kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 21:01 vieras kirjoitti:Minä jaksan aina ihmetellä, miten sairaan lapsen äiti jaksaa kiinnittää huomiota kaikkeen ulkoiseen, ei tämä ole ensimmäinen juttu jossa kiinnitän asiaan huomiota. Arvostelet aika usein muita ja heidän habitustaan ym.
Ei sotkuinen ja likaisissa vaatteissa oleva ole sen huonompi. Meillä esim. on kasvimaan teko menossa ja saatan usein möyriä mullassa lasten kanssa tekemässä pihaa/kasvimaata ja sen jälkeen lähteä suoraan kauppaan siistimättä. Oikein kaltaistesi kiusaksi, ja koska minulla on muutakin sisältöä elämässä, että ei ole aikaa miettiä mitä minulla itsellä lapsilla tai muilla on päällä.
Luepas uudelleen, tossa oli monta muutakin seikkaa mitkä antoivat perheestä vähän negatiivisen vaikutelman... Jos lapset ovat asiallisesti puettuja mutta kuraa polvissa, niin en todellakaan käy arvostelemaan.
En taaskaan ymmärrä, että miten omat sairaat lapseni liittyvät tähän. Vai onko se niin, että koska meillä on sairaat lapset, mulla ei ole oikeutta arvostella esim. raskaana tupakoivia? Hieman jää epäselväksi yhteys em. asioiden välillä......
Selvennä ihmeessä :saint:
Olen vain luullut, että jos on sairaita lapsia, heistä on työtä, ja jos on paljon työtä, ihminen väsyy, eikä jaksa miettiä turhanpäiväisyyksiä kuten vaatteita tai ulkonäköä tai onko puhtaissa. Meillä on tuolla kasvimaalla huonoimmat ja kuluneet työvaatteet päällä ja ihan hyvin voin lähteä suoraan sieltä likaisena ja surkeissa vaatteissa kauppaan. Ärsyttää kun ihmisillä ei ole mitään muuta nykyään mielessä kuin ulkonäkö ja vaatteet.
Niin, ja jos on elämässä koettelemuksia, luulin, että ihminen nöyrtyy katsomaan elämää eikä ole niin kärkäs arvostelemaan, kun on liian väsy siihen. mutta sinulla ilmeisesti on hyvät avut joko sukulaisista tai yhteiskunnalta kun jaksat.