Järkytyin taas kaupassa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:45 hmmm kirjoitti:
kuulostaa hiukan keksitylle tuon ap:n stoori, paljonkohan asiaa on "väritelty" :whistle: ;) :laugh:

Tää on jotenkin hassua, että ensin on meuhkataan ap:lle, kaikesta mahdollisesta (rintaliiveistäkin!). Sitten kun ei enää muuta keksitä, niin tulee tämä "ap valehtelee" -ilmiö.

Miltähän minäkin mahdan jonkun silmissä näyttää kun en tosiaan aina putipuhtaana tuonne kaupoille mene enkä viimesen päälle hienoissa kuteissa ja saatan ulkona vielä tupakoidakin mutta en ole raskaana kyllä :o
Pois tullessakin voin vielä kessutella.
Kaljaakin on välillä niin paljon ettei kädet riitä.

Eli täys #&%?$!* äiti monen mielestä, jos näin mun joitakin kauppareissuja joku jäis ihmettelemään.
On muuten joskus huono päiväkin.

Kaikissa meissä on jotain mitä joku ei suvaitse mutta miten yhden kauppareissun perusteella jonkun voi kokonaan haukkua mitättömäksi.
Joo tuo autossa ilman vöitä ei mikään hyvä juttu, eikä myöskään tuo kessuttelu siellä mutta näitä on paljon eikä se päivittely mitään auta.

Joo ei olis pitäny vastata tähän kun ei minun lempiaiheita mutta tuli nyt kirjotettua. \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 20:25 MendedHearts kirjoitti:
Ennen kauppaan menoa tämä äiti vetää posket lommolla norttia, vauvamasu pystyssä :( Kaupasta tullessaan äiti vetelee taas sauhuja.

Kaikki lapset lykättiin autoon ilman mitään istuimia, nuorin oli reilu 2v. Autossa iskä sytytti röökin :x

Sokerina pohjalla tietysti ARMOTON kiroilu ja v.ttup.rkele joka välissä, lapsille raivottiin niin että muakin hirvitti.

Tuli ihan sääli :/

Nää oli ne jutut mihin mä kiinnitin huomiota, ja mun mielestä kuulosti kauheelta, mutta ehkäpä tästä ketjusta voimme vetää sellaisen yhteenvedon, että suurinosa pitää tätä täysin normaalina ja lapsille luonnollisena ympäristönä. Toisin kuin sitä jos nukut rintaliivit päällä, se on kieroitunutta :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:04 Tättärä kirjoitti:
\
Ennen kauppaan menoa tämä äiti vetää posket lommolla norttia, vauvamasu pystyssä :( Kaupasta tullessaan äiti vetelee taas sauhuja.

Kaikki lapset lykättiin autoon ilman mitään istuimia, nuorin oli reilu 2v. Autossa iskä sytytti röökin :x

Sokerina pohjalla tietysti ARMOTON kiroilu ja v.ttup.rkele joka välissä, lapsille raivottiin niin että muakin hirvitti.

Nää oli ne jutut mihin mä kiinnitin huomiota, ja mun mielestä kuulosti kauheelta, mutta ehkäpä tästä ketjusta voimme vetää sellaisen yhteenvedon, että suurinosa pitää tätä täysin normaalina ja lapsille luonnollisena ympäristönä. Toisin kuin sitä jos nukut rintaliivit päällä, se on kieroitunutta :whistle:

Nimenomaan... Että hyvää päivää vaan :xmas: :whistle:

Ahaa... Tämä meni lukkoon nyt :xmas: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:04 Tättärä kirjoitti:
\

Tähän peesi. Miksi kaikki takertuu tuohon ulkonäköön?

Eipä minusta ainakaan ole puolustelemaan raskaana tupakoivaa ihmistä. Typerähän se on.

Toki mekin joskus likaisissa vaatteissa, ja oluttakin joskus ostetaan, mutta eipä tuo AP:n juttu mukavalta kuullostanut...:/

Hah. Hauska ketju...yleensähän täällä arvostellaan ihmisiä jotka VAIN ja AINOASTAAN tupakoivat raskaana ollessaan. Tai kanravat kaupasta kaljaa. Tai kiroilevat lapsille. Tai istuttavat autoon ilman istuimia. Tai pukeutuvat huonosti. Tai likaisiin vaatteisiin. Tai harrastavat lävistyksiä...

Siis hauskaa on se, että kun on 'eye witness story' perheestä jossa näyttäytyvät nämä KAIKKI ilmiöt, niin se onkin ihan oukei!!!!!!!!!

Eli siis mitä opimme.... :laugh:

Tiedän tismalleen mitä ap tarkoitti. Olen nähnyt mitä luultavimmin saman perheen kerran kaupungilla (asun ap:n kanssa samassa kaupungissa, ja oletan että hän näki perheen kotikaupungissamme), ja kyllä minä, mieheni ja mukana ollut kaverini jäätiin vähän haavi auki tuijottamaan tätä kyseistä perhettä. Kaverini tiesi tästä perheestä vielä muitakin asioita, joita en nyt ala täällä selostamaan, mutta kyseessä kuitenkin on lievästi sanottuna "aikamoinen" perhe.. Siis kyse ei heidän kohdalla ole todellakaan siitä, että ollaan tultu suoraan puutarhasta kaupunkiin tai ettei ykköset ole päällä, vaan ovat todella juuri tuollaisia ap:n kuvaamien hyypiöiden kaltaisia. Eivät siis takuuvarmasti elä normielämää millään mittapuilla mitattuna. Enkä tarkoita että kaikkien pitäisi elää normielämää, vaan että tällä perheellä on ongelmia, jotka näkyvät kauas (ja ei, eivät liity siihen että ollaan kumisaappaat jalassa kaupassa, taitavat olla hieman suurempia ongelmia).

Kun luin kokonaan ap:n jutun, huomasin kyllä idean, miksi perhe kauhistutti. Mutta kun juttu aloitettiin niillä likaisilla vaatteilla, niin kieltämättä kävi mielessä, että olisi voinut vaikka meidät nähdä joskus, aina kun ei lähtökiireessä huomaa/muista/jaksa katsoa, että kaikilla on siistit vaatteet ja kengät päällään.

Oon samaa mieltä ap:n kanssa. Säälittää tollasten perheiden lapset, jotka viattomina joutuu kärsimään surkeista vanhemmistaan. Ei kyse ole arvostelusta, vaan siitä että oikeesti tulee tosi paha olo kun näkee vastaavaa... tai ei tarvii olla edes noin paha. Ihan lähiaikoina oon nähny pari tapausta kaupungilla, jotka kyllä harmittivat. Toinen niistä tapahtui pikkukaupungin kävelykadulla keskellä päivää. Perhe (isä, äiti, n. 10 v. tyttö), kaikki tosi resuisissa vaatteissa, isä ja äiti paljain jaloin, tytöllä miesten isot kengät jalassa naama likaisena. Isä ja äiti olivat todella päissään, isä meni huutelemaan jotain runkkausjuttuja kadulla istuville ihmisille ja sen jälkeen terassille, jossa olikin kohta jonkun kurkussa kiinni. Täytyy vaan ihmetellä miten on mahdollista, että tollaset saa pitää lapsensa?

Yhteistyössä