järvenpääläisten uusi pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaja

Vieras
No nii laitetaan uusi pino näin uuden vuoden kunniaksi :saint:

Nooh mitenkäs on tavataanko jossain johonkin aikaa ja missä???

On hyvä idis laittaa asuinalue..me asustellaan Peltolassa (tai Laurilassa niinku naapuri sano) mene ja tiedä kumpaa tää on mut näillä kulmilla kuitenkin.

No nii poikki ja pinoon porukat :D

Hei täältäkin!!
Olinkin jo liian nopee ja kirjotin vielä tuonne "vanhaan listaan" :ashamed: mutta lisätään vielä tännekin!!

Eli täällä 25v äiti ja 1v poika. Laurilassa asutaan!

Hei Punaja, ollaan varmaan naapureita :wave:
Paljastatko osoitettas tarkemmin, tai vinkkiä?? B)

joo varmaan aika naapureita ollaan B) Humalakujalla elikkäs kännikatu on taa meitin osoite (elä kerro kenellekkään :p )

Otetaan ehdotuksia vastaan missä tavataan ja milloin??

Pippuri ootko vielä yhdessä koossa??

Heips taas Punaja!
Ois kiva tavata joo, jos haluat :)

Mä oon pääosin kotosalla että millon vaan...
Päivärytmi on sellanen että aamupäivästä tai iltapäivästä ulkoillaan (pojan päiväunet n.klo 12-15)
Huomenna mennään tosin kauppaan ja tsekkaan alet, ja torstaina (loppiaisena) oli puhetta et sisko tulis muttei oo varmaa...
Eli???

Heips!
Vielä täällä ollaan yhessä koos. Nyt "vasta" viikkoja se reilu 32. Elikkä ilmottaudumme listaan. Ja me asutaan keskustassa. Pariin viikkoon me ei ainakaan päästä rehveille kuin meillä alkaa remppa hommat ja sen päätteeksi muutto. Mutta heti kun joudamme niin tulemme viltsun kanssa rehveille.

taapero juuh tavataan vaan kun kerta samoilla kulmilla asutaan :D
laita mailii marsu102@suomi24.fi

pippuri nooh eihän sulla ole vielä kiire synnyttää mut elähän rehki sen muuton kanssa..kerkeis nuo riiviöt leikkii keskenään ;) ennen poksahdusta.

Tyrkättäskö kimppa tapaaminen ens viikolle..vaikka torstaina 13. päivä klo 10.30 prsiman heselle vaikka kahvittelemaan. :attn: :attn: vai onko parempia ehdotuksia? :p

Kirjoittelin jo siihen vanhaan listaan, mut nyt sit uudestaan. Eli mukaan ilmoittautuu yks pellonkulmasta kera puoli vuotiaan pojan. Ois kiva tavata jotain samoilta kulmilta vaikka vaunuttelun merkeissä.

Moi Sastai =)

Kirjottele mulle jos haluaisit tavata. Me asutaan siis tässä kohtuullisen matkan päässä, Laurilassa.
Osote on: racha@netti.fi

Lisää muitakin järvenpääläisiä!!
:wave:

Tere! Mukaan ilmottautuu Jenni ja Jeremias 4,5kk Pellonkulmasta :D
Oliskos uutta tapaamista vaille muutkin kuin minä?
Heitänpä tästä ehdoituksen kuten perjantai 21.1 iltapäivä..
Miltäs kuulostais :flower:

hmmm nyt täältä sit on porukka kadonnut.... olisko samanlaista ku kaiketi aikasempia ollu et ne jotka haluaa niin aluks leikkipuistoon ja sen jälkeen esim prisman heseen kahville?? meille sopis parhaiten esim klo 11 jälkeen ku ollaa aamu-unisia :)

Yhteistyössä