Jasmin Voutilainen on kuollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös se Tikkurilan onnettomuus ollut jo maaliskuun alussa? Eihän siitä ole montaa päivää kun Jasmin julkaisi tarinan jossa puhui mielenterveysongelmistaan ja sairastastaan angiinasta.

Viikonloppuna joku päättänyt päivänsä Triplan lähellä, maannut kadulla veressä. Jos itsemurha, asiasta olisi hyvä keskustella julkisesti. Voisi auttaa avun piiriin muita. Tai sitten nuoriso ottaa mallia se ei hyvä

Mielenterveys ongelmat ei pidä aliarvioida. Eikä oikeastaan huumorilla niitä parannetaan. Itsemurha ei ole koskaan vaihtoehto. Yksi elämä meille on annettu, sekä hyvässä että pahassa elettävänä. Hakekaa apua jos tunttuu ettei enää jaksaa olla omin voimiin. Voimia Jasmin perheelle ja ystäville.

Ei, mutta kun lähtee julkisuuteen niin sen tietää et pashaa sataa niskaan ja se pitää olla valmis kestämään.
Ei tarvitse olla julkkis tullakseen haukutuksi. Itse olin nuorena aivan järkyttävän ruma ja sain
kuulla jatkuvasti ulkona liikkuessani kommentteja ulkonäöstäni. Hyi helvetti minkä näköinen, kattokaa mikä
rumilus, ym. Naurua, tuijottelua...se ei ollut satunnaista vaan ihan jokapäiväistä. Jokainen voi varmaan kuvitella
millainen painajaismainen ja synkkä nuoruuteni oli. Minulle sanottiin että minun kannattaisi tappaa itseni.
Ystäviä minulla ei ollut, olin aina yksin. En tappanut itseäni vaan aloin eri tavoin muuttamaan ulkonäköäni koska se oli ainoa vaihtoehto jos halusin elää. Ei kukaan jaksa tuollaista elämää että on jatkuvan pilkan kohteena.
Tuo kaikki jätti minuun parantumattomat haavat,

Kannattaa lukea, ajatuksella, etenkin niiden, jotka täälläkin postaavat törkyä ja haukkuvat ihmisiä.

Hesarin kaksinaismoralismia, Hesari itse tuo esiin kaikkea pintaliitoa ja wokea jotka nuorten naisten mieliä sekoittaa.

Yhteistyössä