Jason Uptonin musiikin kautta Jumala eheytti minut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WWJD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WWJD

Vieras

En joka sunnuntai käy seurakunnassa, koska asun kaukana kirkosta, työviikot ovat raskaita ja minulla on lapsia hoidettavana. Silti haluan olla kuuliainen ja pyhittää lepopäiväni. Etsin silloin netistä Sanan ja musiikkia ja lasten kanssa rukoilemme hieman enemmän.
Usein kuuntelen Nokiamission lähetyksiä tai jotain englanninkielistä. En tiedä vieläkään miten "eksyin" YouTubessa Jason Uptonin kappaleisiin. En tiennyt, että sen niminen ylistäjä on olemassa.

Laulu: "You´re not alone" alkoi soida ja heti alussa (nyt sanat eivät tee oikeutta, mutta kokeneet uskovat varmaan voivat ymmärtää) läppäristä tuli rintaani paksusti Pyhää Henkeä ja alkoi itkettää.
En tiedä miksi, olin Hengen vaikutuksessa kun ojennuin ja otin esille lapsuuden valokuvani, missä olen pehmolelun kanssa kerrostaloasunnossamme. Tätä kuvaa en ollut aiemmin saattanut katsoa murtumatta, sillä se toi muistoja niin pahasta olosta lapsuudessa. Sen katsominen oli vastenmielistä ja ylivoimaista. Mutta nyt kun katsoin sitä, asiat menivät kohdalleen! Saatoin nyökätä hyväksyvästi: se ei ollut minun vikani, sain rauhan. Tunsin rakkautta tuota lasta kohtaan.
Samalla tavallaan adoptoin lapsuuden aikaisen itseni, se puuttuva pala minusta meni rauhassa kohdalleen. Tajusin, etten ollut silloinkaan yksin, vaan Jeesus oli jo tuolloin kanssani, Hän tietää, Hän oli siellä (tämän Henki vahvisti unilla, joissa Jeesus seisoi vierelläni lapsuuden tilanteissa ja näytti asioita, joita olin unohtanut,en olisi voinut muistaa. Hän sanoi mm. "Sinulle on valehdeltu, olet arvokas." Minä olen kärsinyt laiminlyönnistä ja vähättelystä, ja isäni ankaruuden vuoksi Jumalakuvani on ollut pelottava ja etäinen.) Kuuntelin Uptonin laulua muutaman kerran ja minunhan piti sitten jatkaa lastenhoitoa yms. päivittäistä. Silti sain sellaisen rauhan, joka ylittää kaiken ymmärryksen! Pyhä olotila.
Illalla ensimmäistä kertaa kuukausiin en ottanut nukahtamislääkettä, enkä ole sen jälkeen sitä ottanut, vaikka aiemmin minun oli mahdoton olla ilman.
Valtavaa rauhaa jatkui viikon, ja kun mm. jouduin kohtaamaan erään hyvin ikävän ihmisen, tunsin valtavaa rauhaa, turvaa ja ensimmäistä kertaa pystyin tuntemaan sääliä tuota ihmistä kohtaan. Mietin mitä tämä on. Sitten se tuli selväksi, sillä Paimenemme puhuu meille ja me kuulemme Hänen äänensä. Sanoin sen jostain syystä venäjäksi ääneen ihan arkitilanteessa, jossa hoidin lasta. "Se on minun Isäni".

Nän se vahvistettiin, isyystestin tulokset tulivat ja menneisyyden kamaluus jäi haaleaksi varjoksi. Jumala on minun oikea isäni! Sain rauhan. En ollut edes tajunnut kaipaavani isää, mutta Pyhä Henki halusi sen minulle lahjoittaa ja tehdä selväksi, etten ole orpo :)
Kuuntelin Uptonia lisää ja löysin helmiä, mutta tästä kyseisestä laulusta ei enää tule minulle erityisesti Pyhää Henkeä, enkä edes oikein halua kuunnella sitä, sillä se on hieman haikea laulu. Samalla sain vahvan halun tanssia Uptonin musiikkia (mikä oli yllätys, sillä en ole tanssija) ja liityin ylistystanssiryhmään. Se on samana viikonpäivänä kuin terapiani, jonka nyt jätin. Jumala tiesi mikä minua vaivasi: tarvitsin Isän ja sainkin parhaan.

Kokemukseni perusteella Jason Uptonin musiikki ei ole pelkästään miellyttävää musiikkia, vaan se on ylistystä nöyryydessä ja totuudessa, sekä julistamista, jolloin kahleet katkeavat. Olen hänen musiikin avulla päässyt eteenpäin ja vapaammaksi monella tapaa. En oikein halua kuunnella enää muuta, tämä ei ole musiikkia, tämä on Hengen työtä.
Eniten minua puhuttelee Jasonissa hänen nöyryytensä, en oikein pidä ylpeistä ihmisistä. Kuuntelemme ja tanssimme lasten kanssa. Hekin aina kysyvät, laitetaanko Uptonia ja etsivät You Tubesta. Tyttäreni suosikki on "Fly". Tämä Herran kohtaaminen tapahtui minulle maaliskuussa 2009 ja minulla on ollut elämäni paras vuosi.
Isä on hemmotellut minua ja tehnyt kaiken uudeksi. Hän korvaa ne vuodet, jotka heinäsirkka söi ja Hän voi korjata menneisyyttä, Hänelle ei ole mahdotonta liikkua menneessä.

http://www.youtube.com/watch?v=5g7Tk8tzk5c

Nina

• Tykkää
Reactions: Echo
Onnea upeasta kokemuksesta! Olen kokenut vähän vastaavaa itsekin. Kärsin kamalasta syyllisyydestä pitkään, mutta lopulta Jumala viestitti minulle antavansa anteeksi morsettamalla sadepisaroilla ikkunaan. Jumala on rakkaus!

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Koskettava tarina. Kiitos sinulle ap ja siunausta elämääsi!

Lisään vielä, että kertomasi kosketti enemmän minua kuin musiikki. Olen tullut myös usein kosketetuksi musiikin välityksellä, mutta nyt tekstistäsi huokui henki, jonka henki minussa tunsi ilahduttaen. Kuten sanoit, uskova tietää mitä tarkoitat/tarkoitan.

Koskettava tarina. Kiitos sinulle ap ja siunausta elämääsi!

Lisään vielä, että kertomasi kosketti enemmän minua kuin musiikki. Olen tullut myös usein kosketetuksi musiikin välityksellä, mutta nyt tekstistäsi huokui henki, jonka henki minussa tunsi ilahduttaen. Kuten sanoit, uskova tietää mitä tarkoitat/tarkoitan.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...Kärsin kamalasta syyllisyydestä pitkään, mutta lopulta Jumala viestitti minulle antavansa anteeksi morsettamalla sadepisaroilla ikkunaan...

Onneksi olit opetellut morsetuskieltä!! muuten olisi jäänyt viesti saamatta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...Kärsin kamalasta syyllisyydestä pitkään, mutta lopulta Jumala viestitti minulle antavansa anteeksi morsettamalla sadepisaroilla ikkunaan...

Onneksi olit opetellut morsetuskieltä!! muuten olisi jäänyt viesti saamatta!!

Niinpä. Mutta uskon kyllä, että jos en osaisi morsea, niin Jumala olisi saanut välitettyä viestinsä minulle jollakin toisella ymmärtämälläni tavalla. :)

Yhteistyössä