Jätänkö tämän jutun suosiolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epävarmuus että löytäisin jonkun vielä paremman kuin hän.Toki jo poistin tinderin ja keskusteltiin tästä kun olemme luonteeltaan erejä.Oli tosi yllättynyt että se vaivasi mua niin paljon ja jopa itki kun luuli et haluan lopettaa homman.Pitää varmaan katsoa tilannetta.

Olin itse aika samankaltaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten. Olin tapaillut vähän alle kuukauden naista, joka oli hyvin puhelias luonteeltaan. Entiseni taas oli suht hiljainen. Lopetin tapailun naisen kanssa ja sovittiin olevamme kavereita. Kuitenkin n. kuukauden kuluttua tästä erosta pääsin viimein yli exästä ja tajusin mitä haluan. Otin puheliaaseen naiseen yhteyttä uudestaan ja aloimme seurustella uudestaan. Tämän saman naisen kanssa olen edelleen yhdessä ja olen onnellinen, että tein sen päätöksen aikoinaan.
Häneen uudestaan yhteyttä ottaminen kuumotti paljon, koska en yhtään tiennyt oliko hänellä yhtään tunteita jäljellä minua kohtaan, mutta hän vastasi että oli ajatellut minua paljon ja oli ollut ikävä.

Kerro vähän lisää suhteestanne niin olisi helpompi auttaa. Miten esim tapasitte toisenne ja miten hänen räväkkyytensä näkyy. Sen voi ymmärtää monella tapaa. Sanoit että hän ei ole kuitenkaan kovin menevä, eli hän ei siis kuitenkaan biletä?

On selvästi totta että nykyään ihmiset eroavat paljon nopeammin ja pienemmistä syistä. Eikö olisi järkevää yrittää panostaa suhteeseen jos kuitenkin toisen kanssa on helppo olla?

Yhteistyössä