Jätin huonosti pukeutuneen miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut ja kunnolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juuu.:
Pukeutuminen on teennäistä; en mitenkään menisi aliarvioimaan arkisesti pukeutunutta ihmistä, usein siellä taustalla on todellinen helmi.

"---ap_--:Hänellä oli esim. rikkinäisiä vaatteita. Kengät, näin parit kappaleet, olivat aivan iänikuisia ja todella huonokuntoisia.. Minä pukeudun asiallisesti, tilanteeseen sopivasti. Olimme kuin eri planeetalta.. "

Arkisesti pukeutunut tarkoittaa minun mielestäni ihan muuta kuin ap. kirjoittaja miehestä kertoo. En minäkään tietenkään haluaisi seurustella miehen kanssa, joka ei yhtään välitä ulkonäöstään, eikä siis rakasta ja arvosta itseään. Sellaisen miehen itsetunnon pönkittäjäksi en viitsisi ryhtyä. Siksipä mieluummin olen etsinyt itseäni täydentävän vastakappaleen, jolla on samanlainen arvomaailma kuin minulla, myös pukeutumisen suhteen. Sellaisiakin löytyy, kun ei ensimmäisen resupekan tai röllipeikon mukaan ei lähde.

Tarinan mukaan, jos ei olisi mokattu silloin aikojen alussa, niin ei tarvittais vaatteita olenkaan. Vai olisiko silloin kenties eri puunlehti kulloinkin muodissa? Eiku puunlehti tais tulla vasta sen kämmin jälkeen.
Olisi se eri kätevää ilman vaatteita. Näkisi heti mitä on tarjolla. Nythän voi piilotella vaatteiden alle hyvinkin paljon tavaraa... ihan kokonaisen ihmisen.