Jätin miehen huonon seksin takia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villikotikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

villikotikissa

Vieras
Olen joku aika sitten eronnut avioliitosta, johon menimme täydellisen seksuaalisen yhteensopivuuden takia, intohimo oli upeaa...varjopuolena riitaisa arkielämä, jonka vuoksi erosimme. Eli vihaa ja rakkautta.

Nyt olin tapaillut erästä todella mukavaa ja kunnollista miestä. Tapailimme pitkään ennen kuin harrastimme seksiä...mikä oli huonointa ikinä. Jouduin ilmoittamaan miehelle jutun olevan loppu.

En voi edes kuvailla, miten pettynyt olin seksin jälkeen, en voinut edes nukkua miehen vieressä enää, hänen kosketuksensa ja läsnäolonsa alkoivat ahdistaa ja inhottaa. Nukuin loppuyön sohvalla ja heti aamulla pyysin miestä lähtemään.

-Ihmettelen vain suuresti sitä, että mies oli tuon seksihetkemme jälkeen vain entistä ihastuneempi, olisi halunnut vain lisää ihanaa pilluani. Siis vaikka itse en voinut kuvitellakaan noin huonoa seksiä olevan. En nauttinut yhtään. Riittääkö miehelle, että on tiukka pillu, hoikka kroppa ja isohkot rinnat. Vai eiköhän jotkut miehet edes tiedä, millainen on nauttiva nainen.

Rakastan seksiä, sain entisen mieheni kanssa orgasmeja usein, vaikkei hänellä ollut isokaan. Nyt (taas) sinkkuna ollessani tyydytän itseäni päivittäin, jopa useasti. Eli nautin seksistä ja haluaisin sitä usein...
Mutta olen ennemmin ilman, kuin harrastan seksiä tuon kunnollisen, kivan, kiltin, minua palvovan miehen kanssa, jonka ainoa ylitsepääsemätön vika on, että seksi hänen kanssaan oli huonointa mitä tiedän.

ei mun mielestä kannata arvioida minkälainen rakastaja mies on. Seksihän paranee vain mitä paremmin partnerit toisensa oppivat tutemaan!

Suoraan sanoen et vaikuta kypsältä, en halua loukata, mutta minkä ikäinen nainen olet?

Itse solmin liiton joskus kauan, suhteemme perustui vain melkeinpä vain seksiin, ja voin sanoa että ei silläkään pitkälle pötkitä jos alkaa tulemaan piirteitä joita ei hyväksy. Kyllä seksihalut tyrehtyy, josksu himot vain tekivät kepposet, mutta lopulta se hyvä seksi oksetti.

Siis hyvä suhde ei elä pelkästä seksistä, palapeliin tartetaan tasapainoa. Mut en ala luettelemaan mistä eri palasista se hyvä suhde muodostuu, mutta seksi ei ole se ensimmäinen. ja toisekseen mitä se seksi on?? läheisyys ja seksi ovat erottamattomat, ja taasen henkinen ja fyysinen läheisyys ovat myös erottamattomat toisistaan :-))

Ajatelkaa ihmiset molemmilla päillä, ja ylimäisellä eniten ;-))

Minulla vähän samanlainen kokemus takana. Olin kulkenut pitkään, vuoden (!!) ihanan miehen kanssa ilman seksiä. Joskus ihmettelin, miksei ajauduttu sänkyyn, mutta kyllä se sitten lopulta tapahtui. Sessio oli aivan katastrofaalinen, mies jännitti ja hikoili, hänellä ei kunnolla seisonut, keskittyi vain itseensä, ei edes koskenut minuun. Aktista ei tullut mitään. Olin kuitenkin niin koukussa häneen, etten jättänyt häntä. Itkin asiaa ystävilleni ja kirjoitin tännekin vuosi sitten:) Harrastin itsetyydytystä ja keskityin vain häneen. Meni kolme kuukautta ennen kuin hän pystyi viemään aktin loppun asti!!? Mutta odottaminen kannatti. Seksi hänen kanssaan on ehkä erilaista, mihin olen tottunut, mutta se on tavattoman kaunista ja tyydyttävää. Emme olisi ikinä päässeet tähän, jollen olisi jaksanut odottaa. Hän oli vain niin lukossa seksuaalisesti, kokematonkin, että meni näin kauan ennen kuin oma avoimuuteni ja estottomuuteni alkoi häntä pönkittää. Mutta, jos rakastaa, eikä miehellä ole mitään estoja (esim. inhoaa naisen tuoksua tai suuseksiä tai kosketusta), niin odottaminen kannattaa ehdottomasti.

Et sitten ap miettinyt asiasta puhumista miehen kanssa ja yrittää korjata ongelmaa? Oliko helpompaa heittää muuten kaikin puolin hyvä mies pois yhden aktin perusteella?

"hänen kosketuksensa ja läsnäolonsa alkoivat ahdistaa ja inhottaa"

Voisi olla itsensä tutkiskelun paikka.

Yhden kerran perusteella ei todellakaan kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Jos mies kerta muuten on niin mukava ja kunnollinen, niin älä nyt hyvä ihminen vielä luovuta.

Jos mies oli muuten unelma niin tuommoisen epä kohdan saat korjattua.
Tiedän kärsit seksistä mutta hänhän oli ENSIKERTALAINEN valista häntä ja anna tilaisuus harjoitella jos jaksat nyt myöhemmin hän on siinäkin unelma jos hylkäsit hänet nyt niin veikkaan että takaisin pääset sen sijaan jos olisit mies hän nainen ei takaisin olisi tulemi9sta

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm.;10376455:
Jos mies oli muuten unelma niin tuommoisen epä kohdan saat korjattua.
Tiedän kärsit seksistä mutta hänhän oli ENSIKERTALAINEN valista häntä ja anna tilaisuus harjoitella jos jaksat nyt myöhemmin hän on siinäkin unelma jos hylkäsit hänet nyt niin veikkaan että takaisin pääset sen sijaan jos olisit mies hän nainen ei takaisin olisi tulemi9sta

Samaa mieltä. Kunnolliset miehet ovat hakusessa, ja jos sellaisen olet löytänyt, pidä mies. Nythän sinulla on hyvä sauma kouluttaa mies sängyssä juuri mieleiseksesi. Ei kaikille seksissä taitavuus ole mikään annettu, vaan sitä pitää vähän treenata, ja olisi hyvä joskus avata suukin ja kertoa, mitä haluaa.

Höpönlöpön. Jos tyypin kosketuskin rupeaa inhottamaan, niin siinä on turha teeskennellä, että no kun se on muuten hyvä mies, niin koulutan sitten seksinkin saralla sen hyväksi. Ei onnistu. Jos yököttää, niin sitten yököttää. Minkäs teet. Ihan turha tekopyhästi teeskennellä jotain muuta mitä on. Mielestäni ap teki täysin oikein. Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy, jotka ovat vielä hyviä seksinkin saralla ja joiden kosketus ei ällötä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ap;10380253:
Höpönlöpön. Jos tyypin kosketuskin rupeaa inhottamaan, niin siinä on turha teeskennellä, että no kun se on muuten hyvä mies, niin koulutan sitten seksinkin saralla sen hyväksi. Ei onnistu. Jos yököttää, niin sitten yököttää. Minkäs teet. Ihan turha tekopyhästi teeskennellä jotain muuta mitä on. Mielestäni ap teki täysin oikein. Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy, jotka ovat vielä hyviä seksinkin saralla ja joiden kosketus ei ällötä.

Taas puurot ja vellit sekaisin. Eiköhän ole niin että jos ihmisen (tyypin) kosketuskin inhottaa niin on kyse kemioiden kohtaamattomuudesta, eikä suinkaan kokemattomuudesta seksi suhteen?
Höpönlöpön on kyllä ihan kiva korttipeli :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ap;10380253:

Ja jos jonkun tyypin kosketuskin inhottaa, ei yleensä päästä koskaan edes petiin asti testaamaan toisen seksitaitoja.

No mutta lopputulos on sama. Tuskin ihmisen kanssa, jonka läsnäolo ahdistaa ja inhottaa jo tutustumisvaiheessa, voi mitenkään saada hyvää parisuhdetta aikaiseksi? Edes siinä tapauksessa, että tämän seksitaidot olisivat päätähuimaavat tai tämä olisi muuten kaikin puolin unelmakumppani. Vai onko joku vaan pystynyt tuosta oksetuksesta ja ahdistuksesta huolimatta sitkeästi tutustumaan "hyvään mieheen" onnistuen vielä näyttelemään niin hyvin, ettei mies vastenmielisyyttä huomaa, saanut aikaan toimivan parisuhteen ja onnistunut vaihtamaan oksetuksen positiivisiin viboihin, joita saa pelkästä toisen läheisyydestä ja näkemisestä? Itteltä tämä ei ainakaan ole ikinä onnistunut ja vastedes jos vaihtoehdot ovat kunnon mies, jonka lähellä en feikkaamatta pysty olla tai hulttio, jonka läheisyydessä hyvä olo valtaa mielen ja kehon jo silkasta hänen läsnäolostaan, taidan pysytellä sinkkuna. Tai sit otan sen hulttion hetken huviksi yrittäen pitää jalat kuitenkin maassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiusallista kyllä...;10380364:
No mutta lopputulos on sama. Tuskin ihmisen kanssa, jonka läsnäolo ahdistaa ja inhottaa jo tutustumisvaiheessa, voi mitenkään saada hyvää parisuhdetta aikaiseksi? Edes siinä tapauksessa, että tämän seksitaidot olisivat päätähuimaavat tai tämä olisi muuten kaikin puolin unelmakumppani. Vai onko joku vaan pystynyt tuosta oksetuksesta ja ahdistuksesta huolimatta sitkeästi tutustumaan "hyvään mieheen" onnistuen vielä näyttelemään niin hyvin, ettei mies vastenmielisyyttä huomaa, saanut aikaan toimivan parisuhteen ja onnistunut vaihtamaan oksetuksen positiivisiin viboihin, joita saa pelkästä toisen läheisyydestä ja näkemisestä? Itteltä tämä ei ainakaan ole ikinä onnistunut ja vastedes jos vaihtoehdot ovat kunnon mies, jonka lähellä en feikkaamatta pysty olla tai hulttio, jonka läheisyydessä hyvä olo valtaa mielen ja kehon jo silkasta hänen läsnäolostaan, taidan pysytellä sinkkuna. Tai sit otan sen hulttion hetken huviksi yrittäen pitää jalat kuitenkin maassa.

Ao ap:tä ei ahdistanut. Luepa tämä:

"Nyt olin tapaillut erästä todella mukavaa ja kunnollista miestä. Tapailimme pitkään ennen kuin harrastimme seksiä...mikä oli huonointa ikinä. Jouduin ilmoittamaan miehelle jutun olevan loppu."

Toisinsanoen ap. oli pitkään yksissä miehen kanssa, eikä kokenut mitään kosketuskin inhottaa -tunteita.

Toisinsanoen ap. oli pitkään yksissä miehen kanssa, eikä kokenut mitään kosketuskin inhottaa -tunteita.

Mutta se ensimmäinen epämiellyttävä seksikokemus voi silti viedä joiltakin halut jatkoon. Itselläni on ollut vastaavanlainen kokemus. Oli tosi ihana mies, kaunis, mukava, samalla aaltopituudella ja välillämme oli todella sähköinen lataus. Mutta itse asiaan päästyämme homma ei vain toiminut. Seksi oli ihan kamalaa. Sellaista ihmeellistä sähläämistä ja punomista yhdistettynä omituiseen henkiseen passiivisuuteen. Lopetin hommailut kesken kun oli niin vaikeaa (varsinkin hänen puoleltaan) ja mies sai myöhemmin mulle vielä jälkiraivarit. Ihan kuin sille ois tullu seksinjälkeinen morkkis.

Nykyisin olemme kavereita ja välillä mies on esittänyt viittauksia siihen, miten haluaisi seksiä mun kanssani. Mutta tuo ensimmäinen kerta oli niin vastenmielinen ja inhotti jälkeenpäin, ettei toista kertaa välillemme tule. Sitä ei mikään aika tai muu auta.

Viimeksi muokattu:
Mutta se ensimmäinen epämiellyttävä seksikokemus voi silti viedä joiltakin halut jatkoon. Itselläni on ollut vastaavanlainen kokemus. Oli tosi ihana mies, kaunis, mukava, samalla aaltopituudella ja välillämme oli todella sähköinen lataus. Mutta itse asiaan päästyämme homma ei vain toiminut. Seksi oli ihan kamalaa. Sellaista ihmeellistä sähläämistä ja punomista yhdistettynä omituiseen henkiseen passiivisuuteen. Lopetin hommailut kesken kun oli niin vaikeaa (varsinkin hänen puoleltaan) ja mies sai myöhemmin mulle vielä jälkiraivarit. Ihan kuin sille ois tullu seksinjälkeinen morkkis.

Nykyisin olemme kavereita ja välillä mies on esittänyt viittauksia siihen, miten haluaisi seksiä mun kanssani. Mutta tuo ensimmäinen kerta oli niin vastenmielinen ja inhotti jälkeenpäin, ettei toista kertaa välillemme tule. Sitä ei mikään aika tai muu auta.

Onhan tuokin toki totta. En ole mikään seksiseikkailijatar, mutta jokunen kokemus kuitenkin kertynyt, ja joskus voi tosiaan sänkykokemus laskea miehen pinnoja reilusti alaspäin. Itselleni ja tuttavanaisille negatiivisia ovat ainakin olleet:
- jatkuva tissinlitkuttaja
- sellainen omituinen kerjääjäkiehnääjä
- paha sanoa, mutta yksi uskomattoman pieni pili - ja minä en edes pidä suurista, eli tämä oli todella pikkupojan mittaa
- liian pehmeä jokapaikanhipeltäjä - otteen naisesta pitää ola varma mutta ei väkivaltainen
- suoraan pukille menijä vailla mitään esileikkejä
- esileikit vain sängyssä -tyyppi, sitä ennen ollaan tylyä jokapäiväisessä elämässä
- selkeän ein jälkeen jatkuvasti vain pukille yrittävä

Viimeksi muokattu:
hille2 kirjoitti jotain mikäsai vastaamaan, ottamaan kantaa.
Nimittäin naisista suurin osa on auttamattomasti noita jokapaikan hipeltäjiä. Peräänkuulutan sitä naisen otteet miestä kohtaan pitää olla myös varma, mutta ei väkivaltainen.
Silittelyllä ei miestä pidetä, siinä täytyy ainakin ajoittain olla jotain hyvin itsevarmaa ja tietoista mitä miehelle pitää tehdä.
Mies ei mene rikki hiukan kovemmassakaan käsittelyssä, miestä pitää myös rohkeasti ottaa.
Siis ottaa eikä nainen saa olla vain otettavissa.

Olen joku aika sitten eronnut avioliitosta, johon menimme täydellisen seksuaalisen yhteensopivuuden takia, intohimo oli upeaa...varjopuolena riitaisa arkielämä, jonka vuoksi erosimme. Eli vihaa ja rakkautta.

Nyt olin tapaillut erästä todella mukavaa ja kunnollista miestä. Tapailimme pitkään ennen kuin harrastimme seksiä...mikä oli huonointa ikinä. Jouduin ilmoittamaan miehelle jutun olevan loppu.

En voi edes kuvailla, miten pettynyt olin seksin jälkeen, en voinut edes nukkua miehen vieressä enää, hänen kosketuksensa ja läsnäolonsa alkoivat ahdistaa ja inhottaa. Nukuin loppuyön sohvalla ja heti aamulla pyysin miestä lähtemään.

-Ihmettelen vain suuresti sitä, että mies oli tuon seksihetkemme jälkeen vain entistä ihastuneempi, olisi halunnut vain lisää ihanaa pilluani. Siis vaikka itse en voinut kuvitellakaan noin huonoa seksiä olevan. En nauttinut yhtään. Riittääkö miehelle, että on tiukka pillu, hoikka kroppa ja isohkot rinnat. Vai eiköhän jotkut miehet edes tiedä, millainen on nauttiva nainen.

Rakastan seksiä, sain entisen mieheni kanssa orgasmeja usein, vaikkei hänellä ollut isokaan. Nyt (taas) sinkkuna ollessani tyydytän itseäni päivittäin, jopa useasti. Eli nautin seksistä ja haluaisin sitä usein...
Mutta olen ennemmin ilman, kuin harrastan seksiä tuon kunnollisen, kivan, kiltin, minua palvovan miehen kanssa, jonka ainoa ylitsepääsemätön vika on, että seksi hänen kanssaan oli huonointa mitä tiedän.

noo,jospa et ole vielä päässyt ihan yli siitä entisestä,käytät ex:ää vertauskuvana kaikkiin tuleviin kokelaisiin ja eihän se seksi aina heti alussa niin hyvää ole,paranee kun paremmin oppii tuntee toisen. että tuskinpa tuut heti saamaan samalla tavalla munaa,kun x:säs sulle anto:)

Viimeksi muokattu:
rakastan itsekin seksiä ylikaiken! harrastan seksiä jokapäivä tytön tai miehen kanssa! ymmärrän sinua, koska jos oikeasti seksi on ihanaa , niin ei sellaisen kanssa voi olla. :)

Hieman vanha aihe, mutta kommentoinpa kumminkin.

Kenties ap on vain sellainen ihminen, joka ei pääse yli huonosta ensivaikutelmasta, tällä kertaa siis ensimmäisestä panosta. Jos tuo tapaus aiheuttikin hänelle niin vahvat muistijäljet, että kyseinen mies ei vain kerta kaikkiaan enää sytytä, niin miksi sitä turhaa tuhlata molempien aikaa. Kyllä sen useimmiten ihminen itse tietää, jos kemiat ei kohtaa. Eikä silloin kannata turhia toiveita pitää yllä. Tällaiset asiat ovat niin henkilöiden persoonasta riippuvaisia, että paha on sanoa miten ap:n olisi kannattanut toimia.

Mieleeni jäi tuo termi "henkinen passiivisuus". Näin miehenä voin teille rakkaat siskot kertoa, että seksiasioissa valitettavan suuri osuus naisista edustaa sekä henkistä että fysistä passiivisuutta. Lahnailua...

Viimeksi muokattu:
Vanha ketju, mutta vastaanpa minäkin. Jotenkin ymmärrän aloittajaa.

Riittääkö miehelle, että on tiukka pillu, hoikka kroppa ja isohkot rinnat.
Ei riitä.

Mun nykyisellä naisella on nuo kaikki todella ihanasti kondiksessa. Ja tyyppinä muutenkin sellainen, jonka kanssa voisin ajatella eläväni yhdessä pidempäänkin. Mutta seksi ei ole oikein mistään kotoisin, ei ollut aluksi, eikä se ole muutamassa kuukaudessa muuttunut oikein miksikään. Pitäisi aina mennä suoraan asiaan. Tuntuu, ettei hän edes halua kättä, kieltä tai mitään muutakaan paitsi munaa. Minä en saa mitään, paitsi tietysti pillua. Olkoonkin, että hänellä on hyvä tavara, niin kyllä sitä mieskin jotain muutakin välillä haluaa, kättä edes ellei suuseksi onnistu.

Kyllä se väkisinkin laittaa miettimään, kannattaako tätä enää jatkaa :(

Viimeksi muokattu:
Hieman vanha aihe, mutta kommentoinpa kumminkin.

Kenties ap on vain sellainen ihminen, joka ei pääse yli huonosta ensivaikutelmasta, tällä kertaa siis ensimmäisestä panosta. Jos tuo tapaus aiheuttikin hänelle niin vahvat muistijäljet, että kyseinen mies ei vain kerta kaikkiaan enää sytytä, niin miksi sitä turhaa tuhlata molempien aikaa. Kyllä sen useimmiten ihminen itse tietää, jos kemiat ei kohtaa. Eikä silloin kannata turhia toiveita pitää yllä. Tällaiset asiat ovat niin henkilöiden persoonasta riippuvaisia, että paha on sanoa miten ap:n olisi kannattanut toimia.

Jep. Mietin vain, että harvoilla ne ensimmäiset kerrat on mitään superseksiä, kompleksit jokaisella. Jos seksi kuitenkin tärkein siinä suhteessa, niin uutta miestä putkeen. Tosin näyttää siltä, että vanhassa suhteessa se pelasi, mutta suhde ei kuitenkaan toiminut siitäkään huolimatta, joten kannattaisiko siis tyytyä tulevaisuudessa irtopanoihin.Pääsee helpommin eroon.

Viimeksi muokattu:
Minulla on samanlaisia kokemuksia. Äijät pesuun ja parturiin kaikista saa aika hyvännäköistä. Vielä ei ole tuotteistettu suamalaista äijää. Kyllä niistä ny johonkin on. Ihan oli samanlainen et nuarena tuntu seksi hyvältä ja sillai, mut sitte jotenkin rupes lauantaimakkara tökkii. Ei viittyny enää panna ja itelläkin alkoi suanikohjut näkyä. Oikeast ei viitti ruveta ketään tai äijää syyttää kun itel menee huanost. Vaik kyl sitä paskiaista silti pitää haukkua. Itteä en ole pessyt pariin viikkoon, mutt mieähel ei ole haluja. Ja voi sitä ja kannattaa muutenkin laittaa äijä nurin, ettei pääse ryppyilee. Ilman muuta roskista viemään ja sillai, sitte kusenpolttamat villahousut jalkaan ja erotiikkaa. Ei ole ikinä ollut äijistä huolta. Vai mitä siskot?

Yhteistyössä