jätin mieheni... mutta onneksi vaan unessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Joo hitto vie, mä oon täällä NIIN pahalla tuulella. Nukahdin Peikkiksen kanssa lyhyille päiväunille ja näin niin pahaa unta. Mieheni oli menossa bylsimään jotain baarissa työskentelevää naikkosta, samaista jota kaverinsa oli painanut aiemmin. Ja me oltiin kolmestaan siellä baarissa. Miestä ei kiinnostanut että mä kuulin kaikki panopuheet ja muut.

Yhtäkkiä me oltiinkin sitten anoppilassa, jossa tosin appivanhemmat eivät olleet kotona. Siellä mä pakkasin tavaroita kasaan ja huusin ja riehuin miehelleni. Ja ilmoitin että tää on nyt tässä. Mies ei laittanut edes hanttiin, oli niin baarityttönsä lumoissa.

Hyi hemmetti että oli inhottava uni ja ikävä fiilis herätä :'(

noi on ahdistavia unia, itsekin saman tyylisiä joskus nähnyt.
:hug:
mä taas menin yöllä naimisiin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, tosta noin vaan :laugh: se oli ihan kauhee kaikin puolin ja hais hielle!
varmaan eilinen sinkku äidille sulhanen-ohjelma sai sen aikaan kun ulkonäöistä puhuttiin miehen kanssa kovasti.

Ja hitto vie kun tiedän vielä mistä nuo unet kumpuaa. Mä en oo kahteen päivään ollut puheväleissä mieheni kanssa. Kun nää hemmetin itsetuntokompleksit saa aikaan sen että vedän herneet nenääni melkein mistä vaan. Ja mies ei tahdo jaksaa, enkä kyllä ihmettele.

Sais nyt saakeli jo tasaantua nuo meikäläisen kompleksit ja herkistelyt ja kaikki |O |O :headwall: :headwall:

Yhteistyössä