jätin tärkeän tentin väliin, koska minulle ei ole annettu aikaa lukea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rva hillevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään pysty lukemaan yöllä. kun päätin opiskella, kysyin mieheltä järjestyykö lukuaikaa. Niin kävin kirjastossa pari krt viikossa ja joskus luin iltaisin kun mies leikki lasten kanssa tai nukutti. Kun en opiskele, käyn joka viikko tapaamassa kavereita tai kävelyllä.

Uskon toki, että moni SankariÄiti ja yh on kunnialla selvinnyt yölukemisesta, onnea heille.
Ja moni SankariÄiti hoitaa omat lapset 24/7, ei nuku, eikä syö, eikä käy missään, eikä ees haluaa mitään apua kun se on niin ihana. Ei miehet osaa hoitaa. Voi jiiisus.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama ja Khisu
Ikävä, että miehesi ei ole ollut tarpeeksi mukana jutussa. Luultavasti sun olisi vaan pitänyt tiukasti ottaa oma aika opiskeluusi. Kyllä minusta tuollaisessa asiassa puolison/puolisoa tätyy tukea ja ymmärtää se, jos toiselle on vaikeata oppia tai opiskella tietynlaisessa ympäristössä.
Minä kuulun myös niihin, joiden on vaikea keskittyä jos taustalla on vähäkään hälyä. Kun opiskelin oli oikeastaan ainoa mahdollisuus jotain oppia mennä kirjastoon lukemaan. Onneksi ne ovat auki sunnuntaisinkin täällä stadissa. =) Yöllä pänttääminen ei toimi minulla, mutta olen minä esseen jos toisenkin vääntänyt pikkutunneilla. :whistle:

En minäkään pysty lukemaan yöllä. kun päätin opiskella, kysyin mieheltä järjestyykö lukuaikaa. Niin kävin kirjastossa pari krt viikossa ja joskus luin iltaisin kun mies leikki lasten kanssa tai nukutti. Kun en opiskele, käyn joka viikko tapaamassa kavereita tai kävelyllä.

Uskon toki, että moni SankariÄiti ja yh on kunnialla selvinnyt yölukemisesta, onnea heille.
Ja moni SankariÄiti hoitaa omat lapset 24/7, ei nuku, eikä syö, eikä käy missään, eikä ees haluaa mitään apua kun se on niin ihana. Ei miehet osaa hoitaa. Voi jiiisus.

=) Näinpä juuri, mutta onneksi meidän kaikkien ei tarvitse olla sankariäitejä.

Yhteistyössä