Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kunhan niitä kerhoja ei pääse lukemaan ennenkuin on jäsenyyden saanut. Nythän salasanalla pääsee jo niitä juttuja lukemaan, mutta kirjoittamaan pääsee vasta jäsenenä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä voin laittaa ehdotuksen eteenpäin, josko siihen tulisi muutoksia kun kerhot uudistuvat. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kunhan niitä kerhoja ei pääse lukemaan ennenkuin on jäsenyyden saanut. Nythän salasanalla pääsee jo niitä juttuja lukemaan, mutta kirjoittamaan pääsee vasta jäsenenä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä voin laittaa ehdotuksen eteenpäin, josko siihen tulisi muutoksia kun kerhot uudistuvat. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kunhan niitä kerhoja ei pääse lukemaan ennenkuin on jäsenyyden saanut. Nythän salasanalla pääsee jo niitä juttuja lukemaan, mutta kirjoittamaan pääsee vasta jäsenenä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä voin laittaa ehdotuksen eteenpäin, josko siihen tulisi muutoksia kun kerhot uudistuvat. =)