jatkan järkyttämistä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
eli siis jokin aika sitten kerroin kun mies ompeli meidän tytöille mekot, ja olihan niistä silloin jossain kuvakin, mutta nyt jatkuu sarja:
eilen illalla hurautti tytöille ihanat uusretrot pöksyt,
vanhasta 70-luvun kankaasta :D
tuli kerrassaan ihanat :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:54 nytkypylly kirjoitti:
eli siis jokin aika sitten kerroin kun mies ompeli meidän tytöille mekot, ja olihan niistä silloin jossain kuvakin, mutta nyt jatkuu sarja:
eilen illalla hurautti tytöille ihanat uusretrot pöksyt,
vanhasta 70-luvun kankaasta :D
tuli kerrassaan ihanat :heart:
mistä ihmeestä sä oot tollasen kodin hengettären löytäny? mies ompeli... voi vide, mun mies ei osaa edes tehdä ruokaa :headwall: ihana kuva profiilissa :)

vau, mä oon ihan tulessa :D
järkyttävää! mies ja ompelukone :D
semmoinen mies, joka on yhdeltä ammatiltaan verhoilija!!
ei tosin ole sitä tehnyt, mutta ompelee meillä verhot tarvittaessa :D
on kyllä nyt naisvaltaisella alalla, hoitaa vanhuksia ja opiskelee sairaanhoitajaksi... että taitaa olla melkoinen poikkeus :D
laitan jonkun sortin kuvan, oottakaas...

Itseasiassa mun isäni aikoinaan ompeli mun nukelle housut :D
Mutta tosiaan nykyäänkin korjaa omat vaatteensa(vetoketjut uusii ja vaihtaa resorit ym.) ja lyhentää housunsa.Ja silittää omat paitansa.

Meiltä löytyy myös ompelukoneen kanssa pärjäävä mies, katteli ykskerta kun olin lyhentämässä verhoja ja laittelin nuppineuloja ja ähersin mitan kanssa, kysyi mitä sä teet, ja kun vastasin, että etkö nää, lyhennän verhoja, sanoi anna mä lyhennän ne ja hups vviisminuuttia ja neljä verhoa valmiina :whistle:

Kerran pyys, että jos lyhentäisin sen farkut aamuksi, samalla kun jotain muuta koneen kanssa tuhersin. Pakko oli laittaa aamuksi lappu, toivottavasti nämä kelpaavat, minä kun en ole mikään taivaanlahja ompeluseuroille :whistle: vähän oli isäntää aamulla lappu huvittanut (housut oli kyllä ihan hyvät). Tosin pakko sanoa, että meidän silloinen ompelukone oli ihan persiistä, mieskin aina totesi, että jaahas tietää mitä tän illan tekee, kun näki koneen pöydällä, sai nimittäin renklata sitä pari kolmetuntia, että se taas toimi :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:01 Mitcha kirjoitti:
Ompa taitava mies!! Onko sillä veljiä? ;) :kieh:

:laugh:
no eipä oo veljeä :D ja tässä kuva:
v.php

Mukava kuva, hienoa että on tuollainen mies. Meilläkin mies oli hoitoalan hommissa, ja on keittiöpuolen käynyt tykkää laittaa ruokaa, sisustaa, käydään yhdessä vaatekaupoilla yms. Nyt tosin tekee muita töitä, koska ei saanut oppisopimuspaikkaa(olisi opiskellut loppuun lähihoitajan opinnot) Mutta kyllä usein sai kuulla kuittailuja, naisten töistä. Ja on epäilty monesti suuntautumista, mutta se ei meitä haittaa :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:06 Pantteri kirjoitti:
Lainatut viestit on poistettu.

no kyllä meidän perheessä riittäisi näille tyypeille ihmettelemistä :D
mies ompelee ja siivoaa, ruokaakin laittaa ja lapsia pitää hyvänä ja silti on miehekäs mies, tykkää autoista ja sotaelokuvista ja on vielä kaiken hyvän päälle sivari ja mua 10senttiä lyhyempi :D <br><br>

Meillä mies opettelee urheasti housujen lyhennystä. (Koska kypsyin siihen, että pitää ostaa ne halvat, vaikka rahalla saisi sopiviakin. Päätti sitten opetella itse lyhentämään, ettei vaan tarvii maksaa housuista yli 20e. :headwall: )

Ompelu on helpompaa kuin autolla ajo. Mikä mies se on joka siihen ei pysty?
Ja kas kummaa, maailman kuuluisimmat vaatemaakarit on miehiä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:09 Onnistuit kirjoitti:
Lainattu viesti on poistettu.

jes, onnistuin!! :D
ja olen, sataprosenttisen varma :laugh: ihanaa ennakkoasennetta!! voisi jäädä epäilykset kun näkisitte miehen, kaljupää nahkatakissa ja maihareissa :D <br><br>

Hienoa, että miehesi osaa ommella, ei kai se miehestä h.omoa tee! Minun mieheni leipoo tosi hyvin, mutta ompelua ei kyllä harrasta. Meidän pojat osaa kyllä kutoa ja virkata aika hyvin, mutta he ovatkin ehkä jo uutta nuorempaa sukupolvea =)

Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:15 vieras kirjoitti:
Lainatut viestit on poistettu.

ei tää ompelu hänelle mikään harrastus ole, mutta kuhan nyt mun pyynnöstä nuo yhdet pöksyt teki, kun mä olin ne leikannut =) ja jos näkisit meidän lapset, niin luulenpa, ettet kuitenkaan säälisi =) musta tuntuu, että meidän lasten vaatekaappien arvo on ehkä hippasen keskiarvon yläpuolella :ashamed: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?

Siinäkö on jotain outoa jos nainen vaihtaa autoon renkaat? Minusta se kuuluu jokaisen autolla ajajan toimenkuvaan ihan automaattisesti!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:

Tää just oli se mun pointti. Eli siis miksi laitoin tämän avauksen, on se, että kuinka kangistuneita ihmiset voikaan olla omiin ajatuksiinsa. Kuka ikinä meidät tuntee, tuskin epäilee mieheni seksuaalista suuntautumista, muutenkin tuntuu, että täällä palstalla saa todella pienellä poikkeamalla aikaan valtavan maanjäristyksen! Eli siis meitä taviksempaa perhettä ei löydy ja silti täällä varmaan kaikilla nyt tämän jälkeen käsitys, että me ollaan ihan hulluja :D

Yhteistyössä