Jatkoa mieheni ei pidä rinnoistani -ketjulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sen toisen ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai? :D no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh :( et sillai sitten taas ... ollaanpa me miehet sitten tuskasia otuksia... mun pitäs varmaan hakea määrärahaa ja alkaa ilmatteeks pitää luentoja :headwall: :headwall: laittaa luennon nimeksi vaikka "Tee se Itse auto / sähkökone" ja sitten puhuakin 4 tuntia parisuhdeasioista ja miten muuttaa nää mörrimöykyt inhimillisemmiksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai? :D no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh :( et sillai sitten taas ... ollaanpa me miehet sitten tuskasia otuksia... mun pitäs varmaan hakea määrärahaa ja alkaa ilmatteeks pitää luentoja :headwall: :headwall:

Anna samalla hieronta-oppeja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai? :D no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh :( et sillai sitten taas ... ollaanpa me miehet sitten tuskasia otuksia... mun pitäs varmaan hakea määrärahaa ja alkaa ilmatteeks pitää luentoja :headwall: :headwall:

Juu :D jalkahierronnan alkeiskurssit "Pistehieronnasta orgasmiin"

Tarkoitin kyllä rintojen hieronta-oppia, mutta olishan se kiva ku mun kultsi osais jotain muitakin paikkoja hieroa :D

Tarkoitin kyllä rintojen hieronta-oppia, mutta olishan se kiva ku mun kultsi osais jotain muitakin paikkoja hieroa :D

:laugh: aaa.. okein .. opetetaanko niille se kuivinkäsin, liukasteiden/linimenttien kera vai jääpalan kanssa? vai annetaanko täydennyskoulutus sisältäen kaikki :laugh: *laatii muka listaa*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, imetän. Ja sen jälkeen on turha kouria kun ei ole mitään mistä otteen saisi. :kieh:

Ei vaan se voi liittyä siihen, että mies tuntee itsensä likaiseksi, jos koskisi imettävän tisseihin. Ajattelee sua jonain neitsyt Maariana.

tisseissä tuskin on vikaa.

Miusta tuo kuulostaa tekosyylle..tai no, meillä ei ainakaan menis läpi. Miestä kun ei saa pidetyksi erossa rinnoistani vaikka miten sanois et alkaa vaan maitoa tulemaan :whistle: sitä ei haittaa.

Ehkä siun kannattais sanoa sille niinkuin tuolla aiemmin kehotettiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, imetän. Ja sen jälkeen on turha kouria kun ei ole mitään mistä otteen saisi. :kieh:

aaa. no sitten tuota... Miehellä oikeasti saattaa olla alitajuntainen blokki siitä että rinnat toimivat vauvan ruokavarastoina :) eihän siinä sit kuinkaan ... se onkato sit vaan otettava miehenkäden kauniisiin kätösiin ja sanottavat että nyt ei oo ruoka aikavaa ihan muu aika ja vinkkaat vaikka silmää :D

Yhteistyössä