S
sen toisen ap
Vieras
Sain sitten avattua suuni ja sanoin miehelle, miksi se ei hyväile rintojani.
Hyvän tekosyyn sai, ei kuulemma halua tahrata rintojani.
Hyvän tekosyyn sai, ei kuulemma halua tahrata rintojani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai?no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh
et sillai sitten taas ... ollaanpa me miehet sitten tuskasia otuksia... mun pitäs varmaan hakea määrärahaa ja alkaa ilmatteeks pitää luentoja :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai?no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh
et sillai sitten taas ... ollaanpa me miehet sitten tuskasia otuksia... mun pitäs varmaan hakea määrärahaa ja alkaa ilmatteeks pitää luentoja :headwall: :headwall:
Anna samalla hieronta-oppeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:nii just "tahraa mut rakas!"
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai?no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh
Juujalkahierronnan alkeiskurssit "Pistehieronnasta orgasmiin"
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Tahrata?? siis tuleeko hän jostain moottoriöljyjen vaihdosta suoraan vai?no vitsi vitsi.. muistan kyllä tän ketjun ja itse olin sanonut että puhumalla selvii.. no höh
Juujalkahierronnan alkeiskurssit "Pistehieronnasta orgasmiin"
Tarkoitin kyllä rintojen hieronta-oppia, mutta olishan se kiva ku mun kultsi osais jotain muitakin paikkoja hieroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:nii just "tahraa mut rakas!"
Ai sä oot taas täällätahraa mut rakas :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, imetän. Ja sen jälkeen on turha kouria kun ei ole mitään mistä otteen saisi. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, imetän. Ja sen jälkeen on turha kouria kun ei ole mitään mistä otteen saisi. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:nii just "tahraa mut rakas!"
Ai sä oot taas täällätahraa mut rakas :wave: