Jatkoa siihen, kun mun exäni ja poikani oli uhattu häätää koirien takia.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SummerTime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SummerTime

Vieras
nyt toinen, vanhempi koira on lopetettu. ( ei naapurin vaan vanhuuden takia )

Noh, ex ja tää hallitukseen kuuluva nainen oli tavanneet sattumalta kaupassa ja ex oli kysynyt että onkos nyt koira aiheuttanut häiriötä, niin tää muija oli väittänyt että häntä on uhkailtu!
Siis miten joku voi olla noin pimee! No ex oli mennyt takaisin kauppaan ja pyytänyt kassaa todistamaan tapahtumaa ( oli ollut vieressä ) ja kassa oli siis todennut itsekin ettei mitään uhkailuja tapahtunut.

Mitäköhän toi muija vielä aiheuttaa... oikeesti pelottaa mitä se vielä tekee.
Exällä on nyt asianajaja hommattuna ( ton laittoman häädön takia ja nyt tän uusimman jutun )
Pelottaa siksi, koska olen lukenut tollaisista naapureista ja mihin kaikkeen ne pystyy...

ja siis toi koirien häiriköintikään ei pitänyt paikkaansa, ex oli kerännyt naapureilta nimiä keitä se häiritsee ja keitä ei..

En tunne tätä teidän tapaustanne. Mutta yhden naapurin häädön olen hankkinut. Ja luonnollisesti tämä naapuri oli sitä mieltä, että hän on ihan syytön ja puhtoinen. Esim. se kun tuli oveni taakse ase kädessä oli ihan vain halua esitellä asetta minulle.

Useimmiten häädön saa sosiopaatti, joka ei edes ymmärrä olevansa häiriö tai uhka muille. Kerrostaloasuminen ei sovi kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tunne tätä teidän tapaustanne. Mutta yhden naapurin häädön olen hankkinut. Ja luonnollisesti tämä naapuri oli sitä mieltä, että hän on ihan syytön ja puhtoinen. Esim. se kun tuli oveni taakse ase kädessä oli ihan vain halua esitellä asetta minulle.

Useimmiten häädön saa sosiopaatti, joka ei edes ymmärrä olevansa häiriö tai uhka muille. Kerrostaloasuminen ei sovi kaikille.

Voi luoja taas.... taidat itse olla sosiopaatti :D Kirjoitinko, että asuvat kerrostalossa?

Yhteistyössä