jatkuva aamuripuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekomaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekomaha

Vieras
Onko kellään ollut vastaavaa? Mulla on vuosikausia ollut aina aamuisin ripuli. Ennen se ei kuitenkaan oo ollu vesiripuli, mutta nyt viimeisen kuukauden aikana se on muuttunu vetiseksi.Vessassa pitää aamun aikana käydä jopa 5 kertaa. Mä oon nyt laihduttanu 1 ½ kk:n ajan, ja maha on tänä aikana ollut huonompana, en käytä mitään laihdutusvalmisteita. Maha ei tunnu sietävän enää mitään, kasviksista varsinkin menee täysin sekaisin...Mitä ihmettä tämä voi olla???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:30 sekomaha kirjoitti:
Onko kellään ollut vastaavaa? Mulla on vuosikausia ollut aina aamuisin ripuli. Ennen se ei kuitenkaan oo ollu vesiripuli, mutta nyt viimeisen kuukauden aikana se on muuttunu vetiseksi.Vessassa pitää aamun aikana käydä jopa 5 kertaa. Mä oon nyt laihduttanu 1 ½ kk:n ajan, ja maha on tänä aikana ollut huonompana, en käytä mitään laihdutusvalmisteita. Maha ei tunnu sietävän enää mitään, kasviksista varsinkin menee täysin sekaisin...Mitä ihmettä tämä voi olla???

ootko käynny lääkärillä juttelemassa tuosta? Jos vaikka on ärtynyttä paksuasuolta tuo sinun vaivasi...

ÄITIYSPAKKAUS MIKÄ ÄITIYSPAKKAUS.
Mikä nimessä mättää?? Vaihdetaan nyt sitten vielä (tytöt ja pojat) vaikka
henkilöiksi vaan, että s illeen. Vaihdetaan ihan kaikki niin riittää arvailtavaa.