P
"poks"
Vieras
Sano lekurille että ehkä punkki puri saaristossa ja ottavat borreliatestit. Jos epämääräistä -> lähetä ne saksaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistähän voisi johtua? Mulla on jo pitkän aikaa ollut oudon "aivosumuinen" olo, kuin olisin jossain tokkurassa kaiken aikaa. Väsyttää, mutta ei tavanomaisella tavalla. Ei auta nukkuminen eikä ulkoilu. Samalla huimaa oudolla tavalla ja molemmissa korvissa on "jossain syvällä" outo tunne, ei kuitenkaan vaikusta johtuvaa.
Ärsyttää kun en "herää" tästä ollenkaan, vaan tunne vaan jatkuu ja jatkuu. Vaikea keskittyäkään mihinkään kun en ole ihan läsnä hetkessä.
Mistähän voisi johtua? Mulla on jo pitkän aikaa ollut oudon "aivosumuinen" olo, kuin olisin jossain tokkurassa kaiken aikaa. Väsyttää, mutta ei tavanomaisella tavalla. Ei auta nukkuminen eikä ulkoilu. Samalla huimaa oudolla tavalla ja molemmissa korvissa on "jossain syvällä" outo tunne, ei kuitenkaan vaikusta johtuvaa.
Ärsyttää kun en "herää" tästä ollenkaan, vaan tunne vaan jatkuu ja jatkuu. Vaikea keskittyäkään mihinkään kun en ole ihan läsnä hetkessä.
Koita auttaisiko välimeren ruokavalio. Neitsytoliiviöljyä 1-2 rkl päivä, kalaa usein, saksanpähkinöitä kourallinen, useampi kynsi päivässä valkosipulia valmistettuna ja osa raakana. Vihreää teetä. Paljon vettä.Mistähän voisi johtua? Mulla on jo pitkän aikaa ollut oudon "aivosumuinen" olo, kuin olisin jossain tokkurassa kaiken aikaa. Väsyttää, mutta ei tavanomaisella tavalla. Ei auta nukkuminen eikä ulkoilu. Samalla huimaa oudolla tavalla ja molemmissa korvissa on "jossain syvällä" outo tunne, ei kuitenkaan vaikusta johtuvaa.