Jatkuva kuvotus=X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
Onkos kellään muulla ollu päivittäistä kuvotusta/pahoinvointia,ilman että on raskaana?mulla varsinkin ku nukkumasta herään(pahimmillaan)mut nyt myös päivisin saattaa tulla=/joskus myös ylävatsaan/kylkeen sattuu mut ei aina ja närästä ei.Viime viikkoina kuvioissa myös huimauksen tunne ja ajoittaista päänsärkyä=O
Raskaana tuskin olen kun menkat nyt pari päivää melko runsaana oli,kortsu ehkäisynä ollut.
Voiko tää olla jotain vitamiinin puutostilaa yms?mä jo pelkään syöpiä yms=(
lääkäriin oon ens viikol menos mut piti silti tulla kyselemään jos muillakin ois vastaavaa ollut ja mikä teillä sitten oli syynä?

Mulla on, liittyy ahdistukseen josta kärsin taas pahasti.
Huimaus myös tuttua, samoin kaikki säryt.
Ruokahalu taas kadoksissa ja toi kuvotus just pahimmilaan aamuisin, karmea tunne.

Mulla on ollu samaa tämän kevään ajan aika ajoin. Mies ja ystävä on jo tutkimuksiin yrittänyt passittaa. Itse ajattelen niskajumin ja ajoittain närästyksen aiheuttavan. Oireet on tosiaan kuin raskaana, mutta ilman raskautta.

no en kyllä hirmu hyvin ja usein syö,tai siis epäsäännöllisesti syön.Mutta yleensä mulla olo kohenee,tai tunnistan heti jos rupee syömättömyyden takia tulemaan huono olo,mutta nykyään vähän väliä huono olo vaikka miten välillä muistaiskin hyvin syödä,niin ei olo sitten pitkän aikaa hyvänä pysy=/

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla on, liittyy ahdistukseen josta kärsin taas pahasti.
Huimaus myös tuttua, samoin kaikki säryt.
Ruokahalu taas kadoksissa ja toi kuvotus just pahimmilaan aamuisin, karmea tunne.

joo mullakin aamula pahimpana!luulin ekaks että johtuu siitä kun en illalla syö mitään mut siitä huolimatta huono olo vaikka illalla söisinkin=/

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Mulla on ollu samaa tämän kevään ajan aika ajoin. Mies ja ystävä on jo tutkimuksiin yrittänyt passittaa. Itse ajattelen niskajumin ja ajoittain närästyksen aiheuttavan. Oireet on tosiaan kuin raskaana, mutta ilman raskautta.

joo mustakin tuntuu ku raskaana oisin,just samanlainen olo=(

niinku just nyt taas huonohko olo,ylävatsaan nyt pikkuisesti sattuu,ei siis kovaa..söin tossa viideltä nugetteja ja pottuja,oisko mulla joku mahahaava vai ruoka-allergiaa?=Ovai voisko olla vaan närästystä ku ei kyllä polttele silleen ku närästykesssä,vähän välillä röyhtäilyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mua kuvottaa yleensä aina. Ihan lapsenakin muistan että oksentelin välillä aamuisin ennen kouluun lähtöä...

no onko sulla siihen mitään syytä löytyny?

Ei. Pikkuhiljaa alkaa jo tottua... Musta tuntuu ettei mua oo edes otettu ikinä vakavasti kun olen asiasta puhunut, esim. työterveyshoitajalle.

Sulla ei siis ole masennusta, ahdistusta tms?
Kokemuksesta voin sanoa että noita oloja ei kannata tarkkailla kauheasti..mä pahimpana aikana jopa oksentelin aamulla.
Lääkäri käski kokeilla Somacia ja se autto. Mulla oli lisäks aina jotenkin täys ja epämukavaolo ylävatsalla.

Kokemuksesta voin sanoa että noita oloja ei kannata tarkkailla kauheasti..mä pahimpana aikana jopa oksentelin aamulla.
Lääkäri käski kokeilla Somacia ja se autto. Mulla oli lisäks aina jotenkin täys ja epämukavaolo ylävatsalla.

ei ole masennusta eikä ahdistusta,minullakin usein semmoinen täysi olo,ylävatsa oudonoloinen ja hieman arka.Tiedän,jos jää seurailemaan oireitaan niin varmasti pahenee=Dtunnustan kyllä että rupesi pelottamaan jos jotain vakavampaa ois,mutta oireet kyllä vois viitata enempi johonkin ruuansulatusjuttuun tai vastaavaan,ainakin toiv.!pitäisi varmaan ruokavalio yms.remontti tehdä?mietin tos myös et oon nelisen viikkoo sitten enemmän kahvia ruvennu juomaan,et oisko tällä vaikutusta?ku muuten aika vähän,jos ollenkaan juon..mut tuo humina päässä/huimauksen tunne eniten pelottaa..=/

NÄrästys voi tuntua muutenkin kuin poltteluna. Mulla se tuntui epämääräisenä "sydänkipuna". Ja aiheuttaa mulla just pahoinvointia, varsinkin aamuisin.

Kannataa käydä tutkituttamassa, turhaan sitä täällä pyörittelee. Ite sain samocit nyt ens alkuun.

ei ole masennusta eikä ahdistusta,minullakin usein semmoinen täysi olo,ylävatsa oudonoloinen ja hieman arka.Tiedän,jos jää seurailemaan oireitaan niin varmasti pahenee=Dtunnustan kyllä että rupesi pelottamaan jos jotain vakavampaa ois,mutta oireet kyllä vois viitata enempi johonkin ruuansulatusjuttuun tai vastaavaan,ainakin toiv.!pitäisi varmaan ruokavalio yms.remontti tehdä?mietin tos myös et oon nelisen viikkoo sitten enemmän kahvia ruvennu juomaan,et oisko tällä vaikutusta?ku muuten aika vähän,jos ollenkaan juon..mut tuo humina päässä/huimauksen tunne eniten pelottaa..=/

Kahvia mäkin juon paljon, ihan liikaa.
Mulla myös usein näläntunne kadoksissa ja syöminen hankalaa. Syön myös epäsäännöllisesti ja vähän mitä sattuu.
Sun vatsavaiva kuulostaa toiminnalliselle:)
Huimaus on mulle tuttua kanssa, sehän voi tulla niskoista tai vaikka mistä.

Mulla myös usein näläntunne kadoksissa ja syöminen hankalaa. Syön myös epäsäännöllisesti ja vähän mitä sattuu.

tuleeko sulle kans semmonen paineentunne tai huimauksen tunne ajoittain?mulla semmosta,tosi ilkeelle tuntuu,ja kestää jonkun aikaa=/

tuleeko sulle kans semmonen paineentunne tai huimauksen tunne ajoittain?mulla semmosta,tosi ilkeelle tuntuu,ja kestää jonkun aikaa=/

Tulee.
Mä olen niin kova tarkkailemaan oireita ja tuntemuksia, ollut jo vuosia:(
Välillä tulee sellasia huimausjuttuja että tuntuu että jostain pitää ottaa kiinni. Välillä on sellaisia että olo tuntuu epävakaalle, sitä on vaikea selittää.

Yhteistyössä