Jatkuva paineen tunne ja jännitys päässä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Mulla on ollut jo pidempään tuollaista. Olo on raskas ja pää painaa tonnin. Aamulla jo kun herää niin ei ole levännyt olo vaan pää tuntuu heti jännittyneeltä ja ihan kuin joku suoni kohta raksahtaisi poikki suunnilleen :x .
Verenpainetta minulla on ja lääkityskokeilukin oli, mutta se toistaiseksi lopetettiin kun vaste oli huono ja pulssi vaan meni liian alas. Lääkäri kuitenkin sanoi, että ei verenpaine oireile ja kuittasi vaan, että jännitysniska.
Tuntuu vaan, että mitä enemmän sitä ajattelee ja stressaa sitä jännittyeempi pää tietysti on. Tosi raskas olotila koko ajan ja keskittymiskyvytön fiilis. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä?

Kun lääkärikin sanoi jännitysniskasta, niin ootko sitten yrittänyt rentouttaa niskan, hartiaseudun ja pään lihaksia? Koska oireet pitkään jatkuneesta jumituksesta on mulla ainakin just tuollaiset. Siihen ei venyttely juuri auta, pitäisi käydä hierojalla.

Mä en oikein osaa rentouttaa niskan ja pään lihaksia. Just tuolla kallonpohjassa ja ns. "pään sisällä" tuntuukin se sellainen ahdistus. Itse hartiat mulla suht pehmeet ja lavat on irti, silti tosin sielläkin on sairaan kipeitä paikkoja.

mulla on sellasta et varmaa niska ja hartiat jumissa,mut niissä ei kyl kipua yhtään. Vaan ongelma on päässä. Pää tosi raskas ja jäykkä. Heti niinku tiiliskivi Ois pään sisällä,tosi epämielyttävä olo ku pää ei oo kevyt ja rento.. Välillä pää kipee. Johtunee tosta kai ku pää jäykkä. Tätä jo pari vuotta ollu. Pitäs Vissii jumpataja jos Siittä ei tarpeeks apua nii sen lisäks käydä hierojalla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Mulla on ollut jo pidempään tuollaista. Olo on raskas ja pää painaa tonnin. Aamulla jo kun herää niin ei ole levännyt olo vaan pää tuntuu heti jännittyneeltä ja ihan kuin joku suoni kohta raksahtaisi poikki suunnilleen :x .
Verenpainetta minulla on ja lääkityskokeilukin oli, mutta se toistaiseksi lopetettiin kun vaste oli huono ja pulssi vaan meni liian alas. Lääkäri kuitenkin sanoi, että ei verenpaine oireile ja kuittasi vaan, että jännitysniska.
Tuntuu vaan, että mitä enemmän sitä ajattelee ja stressaa sitä jännittyeempi pää tietysti on. Tosi raskas olotila koko ajan ja keskittymiskyvytön fiilis. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä?
mulla on sellasta et varmaa niska ja hartiat jumissa,mut niissä ei kyl kipua yhtään. Vaan ongelma on päässä. Pää tosi raskas ja jäykkä. Heti niinku tiiliskivi Ois pään sisällä,tosi epämielyttävä olo ku pää ei oo kevyt ja rento.. Välillä pää kipee. Johtunee tosta kai ku pää jäykkä. Tätä jo pari vuotta ollu. Pitäs Vissii jumpataja jos Siittä ei tarpeeks apua nii sen lisäks käydä hierojalla.

Yhteistyössä