P
paraneeko tästä koskaan
Vieras
Moi, onko kenelläkään tullut tällaista tilannetta vastaan: sairastin huhtikuun alussa virtatietulehduksen, johon annetuista antibiooteista mulle tuli mahtava hiivatulehdus (sain siihen peräti nelinkertaisen lääkeannoksen). No, virtatietulehdus ja hiiva kyllä lähtivät, mutta siitä asti minulla ollut jatkuvaa vuotoa, joka on niin runsasta, että on pakko käyttää jatkuvasti sidettä. Vuoto on aika lailla samanlaista kuin normaalikin valkovuoto eli suhteellisen värittömästä valkoiseen, eikä se myöskään haise pahalta. No, pari viikkoa sitten menin valittamaan tätä gynelle, ja hänen mukaansa kyseessä on tod.näk. alapään ärtyminen lääkekuurien vaikutuksesta, ja sain siihen emätinpuikkoja kymmenen päivän kuurin. Viikko sen jälkeen häpyhuulen ulkopintaan ilmestyi finniä muistuttava patti. Menin näyttämään gynelle, ja hän poisti sen siltä istumalta ja sanoi lähettävänsä sen analysoitavaksi. Myös papa-koe on otettu, mutta tuloksien saamiseen menee kuulemma kolmisen viikkoa. Olo alkaa olla sekä turhautunut että tuskastunut, sillä minkäänlaista parantumista ei ole tapahtunut. Varsinaisia kipuja minulla ei ole, mitä nyt se kohta, jossa patti oli, pistelee välillä vähän, mutta jatkuva vuodon valuminen tekee olosta tosi epämiellyttävän.
Kyseessä ei gynen mukaan ole herpes (minulla on ollut sellainenkin), eikä poistetun patin lisäksi ole ilmaantunut muita patteja tai rakkuloita.
Kyseessä ei gynen mukaan ole herpes (minulla on ollut sellainenkin), eikä poistetun patin lisäksi ole ilmaantunut muita patteja tai rakkuloita.